کد خبر: ۹۲۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۳
مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید که کسر سه امتیاز از این تیم برخلاف واکنشی بوده که کمیته انضباطی در موضوعات مشترک از خود نشان داده است.

بابادی: ما در استقلال خوزستان گنج پیدا نکرده‌ایم!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: استقلال خوزستان یکی از تیم هایی است که در تلاش است فصل بعد را راهی لیگ برتر شود. کیوان بابادی، مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در مورد برنامه و اهداف این تیم برای فصل بعد گفت: ما برای برنامه مان هدف گذاری کرده ایم و غیر از این به چیز دیگری فکر نمی کنیم. زیرساخت ها و ساز و کار فراهم است تا بتوانیم تیم خوب و جوانی را برای صعود به لیگ برتر آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود تیم او بودجه خوبی داشته و بازیکنان میلیاردی جذب خواهد کرد، پاسخ داد: در مورد استقلال خوزستان صحبت می کنید یا استقلال تهران؟ ما قطعا قرار است با قدرت زیاد در مسابقات حضور پیدا کنیم ولی قدرت در پول خلاصه نمی شود. قدرت در همیت و اراده است و ما این را مدنظر قرار داده ایم.

او ادامه داد: من جزو شفاف ترین مدیرعاملان فوتبال ایران هستم که حتما یک نسخه از قراردادها را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم. در استقلال خوزستان هم اتفاق خاصی رخ نداده است. نه گنجی پیدا کرده ایم و نه دستمان در جیب دولت است. برخی از تیم ها قرارداد مربی و یک بازیکنشان به اندازه ۲ فصل ماست.

بابادی درخصوص گزینه های هدایت این تیم پاسخ داد: آقایان اشکش، بختیاری زاده و پورموسوی گزینه های بومی ما بودند و چند گزینه غیر بومی نیز داشتیم و با آنها مذاکره کردیم و با کسی توافق نکردیم. تنها کسی که با او توافق اولیه داشتیم، آقای پورموسوی بود که بنا بر دلایلی امکان همکاری با ایشان رخ نداد. او به ما چیزی نگفتند و فقط یک خداحافظی اینستاگرامی داشتند.

او گفت: ولی اکنون هم اعضای هیئت مدیره و هم مدیریت باشگاه مصمم است تا آقای پورموسوی بازگشته و به کارشان ادامه دهند چون پرونده ایشان بسته نبود. از آنجایی که چون احتمال می دادیم به هر دلیلی نتوانیم ایشان را مجاب کنیم، مذاکراتمان را انجام دادیم. ولی چیزی به عنوان توافق با سرمربی جدید وجود ندارد و هر اتفاقی رخ دهد از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام می شود.

مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد کسر سه امتیاز از این تیم نیز خاطرنشان کرد: من با ماهیت کار مخالف نیستم. باید این اتفاق رخ دهد که به راحتی هیچ باشگاهی به خودش اجازه ندهد که به فوتبال بی احترامی کند. در مورد علت اعزام نشدن تیم قبلا صحبت کرده ام اما درباره کسر سه امتیاز باید بگویم که در ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی مسابقات آمده است اگر تیمی به هر دلیلی مانع از برگزاری دیداری شود، با جرایمی روبرو می شود.

او گفت: در این بند آمده است اگر بر فرض تیمی دو باز پشت سر هم نیاید به دسته پایین تر سقوط می کند و از این دست مسائل. اما در آیین نامه انضباطی چنین چیزی نیامده که اگر ما در دیداری حضور پیدا نکنیم، سه امتیاز کسر شود. چنناچه ما آیین نامه اجرایی و مقررات انضباطی را مدنظر بگیریم یک طرف، وحدت رویه و اعلام آراء باید برای باشگاه ها و کمیته انضباطی ملاک قرار بگیرد.

بابادی در پایان اضافه کرد: در همین فصل شاهین بوشهر مقابل مس کرمان حاضر نشد، طبق قانون آن بازی سه بر صفر اعلام و تیم شاهین ۵۰ میلیون تومان جریمه شد. ماشین سازی مقابل ما حاضر نشد و سه امتیاز را به ما دادند و تیم حریف نیز ۶۰ میلیون تومان جریمه شد. در لیگ برتر هوادار مقابل صنعت نفت آبادان حاضر نشد و بازی سه بر صفر شد.

نمی شود که در یک فصل برای یک تخلف یک جور حکم بدهید و برای همان تخلف را با اشد مجازات جریمه کنید. من باز هم تأکید می کنم مخالف این برخورد نیستم اما باید قانونی و مکتوب در ابتدای فصل به همه باشگاه ها ابلاغ شود که ما بدانیم اگر در دیداری حاضر نشویم، چه جرایمی دارد. از آنجایی که باشگاه استقلال خوزستان در این موضوعات سوابق خوبی دارد، حتما کمیته استیناف با نگاهی مهربانانه و رحمت گرایانه به موضوع نگاه می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: