کد خبر: ۹۲۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۸۵
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وای به حال اینکه گلر یک تیم تبانی انجام دهد، اسم این کار خیانت تلخ است، یعنی آخرین مهره تیم به خاطر کسب منافع مالی شخصی، زحمات یک گروه را نادیده بگیرد. آخر خرید خانه و ماشین به چه قیمت؟

سیدی: نیمکت‌نشینی بیرانوند یا هر ستاره‌ای پرسپولیس را به حاشیه نبرد/ تبانی و شرط‌بندی گلرها خیانت تلخی استبه گزارش خبرداغ ، محسن سیدی در گفتگو با ایلنا، در خصوص جذب بیرانوند توسط پرسپولیس و مدیریت دروازه‌بان‌های این تیم در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: این موضوعات به سیاست کلان باشگاه پرسپولیس بازمی‌گردد و قطعاً کادرفنی به کارایی مهره‌های خود توجه می‌کند. به هر حال علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش است و قبلاً به صورت ثابت در همین تیم تجارب خوبی داشته است، بنابراین انتظار می‌رود بیرانوند دروازه‌بان اصلی باشد. اما درباره گلر دوم شرایط متفاوت است. به هر حال تیم 

وی افزود: حامد لک در سال‌های اخیر مهره اصلی تیم بوده است. با حضور بیرانوند کار برای او سخت می‌شود. باید دید لک تحمل نیمکت نشینی را دارد؟ احمد گوهری جوانتر و شرایطش متفاوت است. به هر حال او بیشتر تجربه رقابت و نیمکت نشینی را دارد. با این حال بهترین گلر دوم پرسپولیس در این سال‌ها رادوشوویچ بود که به لحاظ تفکر حرفه‌ای،‌ ظرفیت بالایی داشت و همواره سعی می‌کرد آمادگی خود را حفظ کند.

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا بیرانوند به دلیل شرایطی که در تیم ملی و سال جام جهانی دارد، تحمل نیمکت نشینی احتمالی در هیچ یک از بازیهای فصل بیست و دوم لیگ برتر را ندارد، عنوان کرد: فوتبال ادبیات خاص خودش را دارد و کار گروهی است. طبیعی است در صورت عدم آمادگی و یا شرایط خاص این حق کادرفنی است که ترکیبش را تغییر بدهد. تجربه رفتار کادرفنی در قبال بازیکن بزرگی چون سیدجلال حسینی نشان داد،‌امکان ایجاد حاشیه در اینجور موارد وجود دارد، امیدواریم که امسال شاهد بروز حواشی نباشیم.

وی افزود: در زمان کالدرون وقتی مربی گلرهای پرسپولیس بودم به بیرانوند می‌گفتم تو به عنوان سنگربان اول پرسپولیس و کشور خودت را ثابت کردید. حالا اگر یک یا دو مسابقه در ترکیب قرار نگیرید چیزی از شما کم می‌شود؟ علیرضا دوباره می‌تواند به ترکیب اصلی برگردد. 

سیدی پیرامون این موضوع که از میان احمد گوهری و حامد لک پیش بینی می‌کند کدام یک از خروج به پرسپولیس نزدیکتر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فرایند معرفی دروازه‌بان جوان و مورد اطمینان در لیگ ما به خوبی دنبال نمی‌شود، برای امثال حامد لک امکان دریافت پیشنهادات بهتر، بیشتر است. یک زمانی ما در نفت تهران دروازه های خوبی از جمله سوشا مکانی را پرورش دادیم که فصل بعدش با فولاد قهرمان شد. وحید شیخ ویسی بعد از نفت به استقلال خوزستان منتقل و قهرمان لیگ برتر شد. علی محسن‌زاده، احمد گوهری و حامد فلاح زاده از جمله گلرهای دیگر تیم ما بودند، اما فعلاً پرورش گلر در فوتبال ما با کندی انجام می‌شود.

وی درباره اینکه شائبه تبانی و شرط بندی بعضی گلرها روی تیم خودی مطرح است، تصریح کرد: حتی در فوتبال اروپا که مقید به خیلی از مسائل اخلاقی نیستند، روی تیم خودشان اجازه شرط‌بندی ندارند و جرم محسوب می‌شود و تنبیه انضباطی به همراه دارد. وای به حال اینکه گلر یک تیم تبانی انجام دهد، اسم این کار خیانت تلخ است، یعنی آخرین مهره تیم به خاطر کسب منافع مالی شخصی، زحمات یک گروه را نادیده بگیرد. آخر خرید خانه و ماشین به چه قیمت؟ البته  من مدرک مستندی در این مورد مشاهده نکردم، اما شائبه‌هایی در لیگ برتر به گوش می‌رسد که نیاز بررسی دقیق‌تر توسط متخصصان قضیه است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: