کد خبر: ۹۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۸
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور 64.56 درصدی سهامداران این بانک برگزار و صورت‌های مالی «وتجارت» به تصویب سهامداران این بانک بزرگ بورسی کشور رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد/ تحقق سود 201 ریالی نماد «وتجارت»/ افزایش 604 درصدی سود انباشتهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، سهامداران بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور، رأس ساعت یازده روز سه‌شنبه 31 خرداد 1401 در سالن غدیر ساختمان مدیریت امور اعتباری بانک تجارت، واقع در خیابان طالقانی در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک به ریاست فرشید فرخ نژاد رئیس هیات مدیره بانک تجارت حاضر شدند و در این مجمع صورت‌های مالی منتهی به سال 1400 این بانک با تحقق 201 ریال سود برای هر سهم وتجارت تصویب و گزارش عملکرد و گزارش حسابرس قانونی بانک قرائت شد.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت گزارشی مبسوط از اقدامات این بانک در سال 1400 ارائه کرد.

اخلاقی در این گزارش به موفقیت‌ها و برنامه‌های این بانک در حوزه عملیات بانکداری و پروژه‌هایی همچون بانکداری متمرکز، بانکداری باز، نئو بانک و بانکداری دیجیتال اشاره و ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی همچون بازار سرمایه و با حمایت و همراهی سهامداران و مشتریان، گام‌های موفقیت‌آمیز بیشتری توسط بانک تجارت برداشته شود.

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه مواردی همچون توسعه ابزارها و کانال‌های خدمت‌رسانی، توجه محسوس به مشتریان حقیقی در کنار رسیدگی به مشتریان حقوقی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانک تجارت در عملکرد دوازده ماهه خود تا مقطع پایان اسفندماه سال 1400 در شاخص سپرده‌های جاری 80 درصد افزایش، در مانده تعهدات اعتبارات اسنادی ریالی 142 درصد و در صدور انواع ضمانتنامه‌های ریالی افزایش 97 درصدی نسبت به اسفندماه سال 1399 را محقق ساخته است.

افزایش 604 درصدی سود انباشته، افزایش 562 درصدی خالص سود حاصل از سرمایه‌گذاری ها و تشریح رویکردها و استراتژی‌های بلندمدت این بانک در تثبیت و ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های عملکردی در اقتصاد کشور از دیگر مواردی بود که مدیرعامل بانک در گزارش خود به آنها پرداخت.

ارائه گزارش حسابرس، گزارش بازرس قانونی، تصمیم‌گیری درخصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل، تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگر مواردی بود که در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

در این مجمع همچنین پرداخت 20 ریال از سود محقق شده به سهامداران تصویب شد، که مطابق جدول زمان‌بندی منتشر شده در سایت کدال و روزنامه‌های رسمی بانک تجارت به حساب سهامداران محترم واریز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: