کد خبر: ۹۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۱۴۲
فرمانده کل سپاه اظهار داشت: رهبر انقلاب در طول رهبری پربرکت بیش از ٣٠ سال رهبری الهی سفینه نجات این امت را از میان گرداب‌های سخت و طوفان‌های سهمگین حوادث بزرگ به ساحل آرامش و امنیت و اقتدار و پیشرفت هدایت کرده است.

سرلشکر سلامی: رهبر انقلاب سفینه ملت ایران را به ساحل اقتدار و پیشرفت هدایت کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز سه شنبه سی و یکم خرداد ماه در کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور که در شهرکرد برگزار شد اظهار داشت: این مجلس باشکوه سرشار از عطر دل انگیز معنویت است. در ابتدای کلام به ارواح طیبه همه شهدای عالی مقام اسلام و انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا مدافعان حرم و امنیت این سرزمین و شهیدان عزیز عرصه سلامت درود و رحمت الهی را نثار می‌کنیم و یاد امام شهیدان حضرت روح الله الموسوی الخمینی (ره) را در این محفل بهشتی و آسمانی گرامی می‌داریم.

وی افزود: سلام و صلوات الهی و عنایت و فضل و نصر الهی را به اذن خداوند بزرگ تقدیم به محضر رهبر عزیز و عظیم الشأن انقلاب اسلامی آن رهبر جانبازی که در طول پربرکت بیش از ٣٠ سال رهبری الهی سفینه نجات این امت را از میان گرداب‌های سخت و طوفان‌های سهمگین حوادث بزرگ به ساحل آرامش و امنیت و اقتدار و پیشرفت هدایت کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در توصیف سیمای دل انگیز و جذاب عشایر عزیز کشورمان و همچنین تاثیر این جامعه تلاشگر و تاثیرگذار در تمام شئون جامعه و کشور و ملت ما و هم چنین توصیف نقش شهیدان والامقام این جامعه بزرگ، وفادار، غیرتمند، ولایتمدار، محب اهل بیت، با صفا و با اختلاس و همچنین توصیف تاثیر ایمان و اسلام در ایجاد عظمت و شکوه برای یک ملت در عرصه یک دفاع سخت با چشم اندازی از عدم امکان پیروزی که فرمودند کسی باور نمی‌کرد که ما در این صحنه بتوانیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: این فرمایشات کافی و جامع بود و در ادامه از فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم استان حضرت حجت الاسلام نکونام و همچنین استاندار جهادی بازمانده از دفاع مقدس آقای حیدری و همچنین برادر عزیزمان سرهنگ سعیدی ریاست سازمان بسیج عشایری کشور بهره بردیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر جامعه و ملتی بازتاب طبیعتی است که در آن زندگی می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه اینجا گلستانی است از گل‌های رنگارنگ و زیبا و پر تنوع جامعه عشایری کشور حداقل از ۲۶ استان. رنگین‌کمانی زیبا، دل انگیز، احساس برانگیز، جذاب و روحیه بخش حضور عشایر از بخش‌های مختلف این سرزمین بزرگ زیبای از وحدت آسمانی اقوام ما روی زمین است. عشایر بختیاری، قشقایی، عرب، ترک، لُر،  فارس، ترکمن، بلوچ، سیستانی و کرمانی از اقصی نقاط این سرزمین انسان را به یاد این آیه زیبای قرآن می‌اندازد که إِنَّا خَلَقْنَٰکُم مِّن ذَکَرٍۢ وَأُنثَىٰ وَجَعَلْنَٰکُمْ شُعُوبًا وَقَبَآئِلَ لِتَعَارَفُوٓاْ ۚ إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ ٱللَّهِ أَتْقَىٰکُمْ این شعوب مختلف قبایل متنوع، این اطلس پر تنوع و پر تراکم از عشایر با آداب و رسوم با لباس‌ها و سنت‌ها، جلوه‌های زیبا و اعجاز‌های خلقت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: