کد خبر: ۹۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۱۶۵
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه درباره نفتکش حامل نفت ایران که در یونان توقیف شده و سپس آزاد شده بود گفت: مراحل قضایی نفتکش‌های یونانی در محل طی می‌شود. یونان از طریق وکلا تلاش کرده مستندات را آماده کند برای این‌که فرآیند آزادسازی انجام شود.

بخطیب‌زاده: امیدواریم در عمل شاهد آزادسازی محموله نفت ایران در یونان باشیمه گزارش خبرداغ ، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه درباره نفتکش حامل نفت ایران که در یونان توقیف شده و سپس آزاد شده بود گفت: مراحل قضایی نفتکش‌های یونانی در محل طی می‌شود. یونان از طریق وکلا تلاش کرده مستندات را آماده کند برای این‌که فرآیند آزادسازی انجام شود.

او در نشست خبری امروز خود افزود: امیدوارم در عمل شاهد آزادسازی محموله نفت ایران باشیم و مسیری که پیش خواهد رفت حفظ روابط دوجانبه و مصون بودن از عامل سوم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: