کد خبر: ۹۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۴۱
بهرام عین اللهی گفت: در وزارت بهداشت و درمان جهت کاهش نابرابری‌ها در سلامت طرح عدالت و تعالی نظام سلامت را در دستور کار وزارت بهداشت قرار دادیم.

وزیر بهداشت: طرح عدالت و تعالی نظام سلامت در دستور کار وزارت بهداشت قرار داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه علنی امروز سه شنبه 31 خرداد مجلس در پاسخ به سوال معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس اظهار داشت: ما افتخار این را داشتیم که در بین مردم حضور پیدا کنیم که بنده در این راستا بیش از 50 سفر داشتم.

وی در ادامه اظهار داشت: بنده به همه همکاران دستور اکید داده ام که نگاه ویژه به مناطق محروم جهت رفع تبعیض به صورت جهادی عمل کنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: امسال افزایش حقوق دستیاران پزشکی را داشتیم که امیدواریم در حوزه خدمات دهی شاهد پیشرفت این عزیزان باشیم.

عین اللهی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نا برابری های در سلامت را کاهش دهیم طرح عدالت و تعالی نظام سلامت را در دستور کار وزارت بهداشت قرار دادیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: