کد خبر: ۹۲۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
رئیس مجلس گفت:‌شهید چمران انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره‌گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می‌داد و با بی‌عملی و بی‌حاصلی بیگانه بود.

قالیباف: شهید چمران انقلابی بودن خود را در گره‌گشایی از مشکلات مردم نشان می‌دادبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه 31 یکم خرداد ماه 1401، گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت مجاهد دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می‌دارم.

رئیس مجلس اظهار داشت:‌جمع شدن ویژگی‌های درخشانی همچون شجاعت و پیشتازی در جهاد، انصاف و اعتدال و پرهیز از اقدامات شتاب‌زده و محاسبه نشده صفای باطن و لطافت طبع، عشق و علاقه بی‌نظیر به امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام و استعداد علمی کم نظیر از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی‌بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود.

وی افزود:‌شهید چمران انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره‌گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می‌داد و با بی‌عملی و بی‌حاصلی بیگانه بود.

قالیباف خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگوپذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثناء و کمیاب نباشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: