کد خبر: ۹۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۱۵۴
نماینده مشهد در مجلس گفت: دولت قبل علیرغم اینکه می‌توانست واکسن وارد کند،‌ می‌گفت باید کاری کنیم که در کنار خیابان‌ها و کوچه‌ها شاهد کشته‌های کرونا باشیم تا کشور مجبور شود با التماس همه شرایط کدخدا را بپذیرد.

دولت قبل واکسن وارد نکرد تا کشور شرایط کدخدا را بپذیردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس،‌ نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 خرداد مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم؛ زمانی که عده ای تلاش داشتند کشور را به نقطه جوش برسانند و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

وی افزود: یادمان نمی رود علی رغم اینکه می توانستند واکسن وارد کنند گفتند ما با هر نوع رفاه و خدمتی که موجب امیدرواری مردم باشد مخالفیم و باید کاری کنیم که در کنار خیابان ها و کوچه ها شاهد کشته های کرونا باشیم تا کشور مجبور شود با التماس همه شرایط کدخدا را بپذیرد.

دولت روحانی 8 سال کشور را در پرتگاه نگه داشت

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: یادتان هست کشوری که روزی صادر کنننده انرژی بود امروز باید به فکر تعطیل کردن سه ماهه شرکت های فولاد در کشور باشد؟ اگر یک نگاهی به تمام دستاوردهای نظام داشته باشیم می بینیم از بین رفتن این دستاوردها 8 سال عملکرد دولت قبل تصادفی نبوده است؛‌ آن ها 8 سال کشور را در پرتگاه نگه داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: