کد خبر: ۹۲۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۱۵۰
آخرین به روز رسانی های نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ 19 ژوئن را می‌خوانید:

به روزترین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا: هایجک پاری سن ژرمن از میلانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، به روزترین اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* آ.اس: رناتو سانچز هافبک وینگر لیل در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن می‌باشد و انتقالش به میلان منتفی به نظر می‌رسد.

* فابریتزیو رومانو: منچسترسیتی آماده است به اولکساندر زینچنکو اجازه دهد این تیم را ترک کند. سیتیزن‌ها مارک کوکوریا را هدف قرار داده‌اند و به زودی پیشنهاد رسمی به برایتون ارسال خواهد شد. زینچنکو می‌تواند فروخته شود و نام این مدافع اوکراینی به عنوان یکی از اهداف اصلی اورتون در لیست تافی‌ها قرار دارد. باشگاه‌های دیگری نیز به زینچنکو علاقه‌مند هستند. 

* فابریتزیو رومانو: برنامه منچسترسیتی برای خط هافبک شامل تمدید قرارداد رودری نیز می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی مورد بحث قرار خواهد گرفت. این موضوع پیشاپیش مورد تایید پپ گواردیولا قرار گرفته است. یک هافبک جدید هم در تابستان به جمع سیتیزن‌ها خواهد پیوست. کالوین فیلیپس کماکان در صدر لیست سیتی قرار دارد، مذاکرات مستقیم به زودی انجام خواهد شد. 

* ایجنت مسوت اوزیل تایید کرد که این بازیکن در فکر رفتن به دنیای ورزش های الکترونیکی [Gamer] برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در آن است.

* اسپورت: باشگاه بارسلونا به زودی قرارداد ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی خود را فسخ خواهد کرد.

* اسپورت: لاپورتا به رافینیا اطمینان داده است. لاپورتا به بازیکن گفت که باشگاه توانایی مالی دارد و هر چه باشد با او قرارداد می‌بندد. لاپورتا به ملی پوش برزیلی اطمینان داد که با لواندوفسکی، جذب او استراتژیک خواهد بود.

* دی مارتزیو: یوونتوس ممکن است تلاش جدیدی برای جذب آرناتوویچ انجام دهد.

* جرارد رومرو: افراد نزدیک به بارسلونا گفته‌اند که پنجره نقل‌و‌انتقالاتی امسال این تیم چیز متفاوتی خواهد بود. چیزی که حتی در کریر مود فیفا هم رخ نداده است!

* رومانو: منچسترسیتی به زودی برای کالوین فیلیپس با لیدزیونایتد مذاکره مستقیم خواهد کرد، این بازیکن همچنان در برنامه های پپ گواردیولا است.

* رسمی: قراداد ادی انکیتا با آرسنال تا سال 2027 تمدید شد.

* رومانو: سادیو مانه روز سه شنبه در آلمان خواهد بود تا تست های پزشکی را پشت سر بگذارد و قرارداد سه ساله خود را به عنوان بازیکن جدید بایرن امضا کند. بخش اول از کارهای اداری قبلاً با لیورپول تکمیل شده است. هزینه انتقال به مبلغ 32 میلیون یورو تعیین شده است. پاداش هایی به مقدار 6 میلیون یورو هم گنجانده شده که به راحتی قابل دریافت هستند.

* منچسترسیتی با انزو مارسکا برای پیوستن مجدد به باشگاه به عنوان دستیار پپ گواردیولا به توافق کامل رسیده است. او جانشین خوانما لیلو خواهد شد که با السد قرارداد بسته است. مارسکا در گذشته در تیم زیر 23 سال من سیتی حضور داشت و فصل گذشته نیز سرمربی پارما بود.

* گفته شده که یوری تیلمانس در حال حاضر به تمدید قرارداد با لستر فکر نمی کند. در صورت عدم جدایی او می تواند در ماه سپتامبر یک گزینه برای جذب باشد، اما نه اکنون. آرسنال مدتهاست روی جذب او کار می کند... اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است. باشگاه های دیگر نیز علاقه مند هستند.

* ماریو گوتزه سه پیشنهاد روی میز دارد: اینتراخت فرانکفورت، بنفیکا با سرمربگیری اشمیت و اینتر میامی از MLS از ایالات متحده. او خیلی زود تصمیم می گیرد، چند روز دیگر! همه این باشگاه ها آماده هستند تا بند آزادسازی قرارداد او را با PSV به مبلغ 4 میلیون یورو فعال کنند.

* رومئو آگرستی: یوونتوس تا آخر هفته منتظر پاسخ نهایی آنخل دی‌ماریا خواهد ماند و پس از آن گزینه خود را تغییر خواهد داد.

* جرارد رومرو: منچستریونایتد پیشنهاد 70 میلیون یورویی به اضافه متغیرات به دیونگ ارائه داد، این پیشنهاد اکنون در دست مدیران است.

اکرم کونور: گنابری در صورت جدایی مارکو آسنسیو گزینه رئال مادرید است.

* گل: چلسی در حال حاضر با اطرافیان کونده توافق مالی دارد. هنوز با سویا بر سر مبلغ توافقی صورت نگرفته است اما آنها با سران سویا در تماس هستند.

* داوید اورنشتین: باشگاه آرسنال به دنبال جذب لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی باشگاه آژاکس می‌باشد، سران توپچی‌ها چندی پیش پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای سران آژاکس ارائه کرده بودند که رد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: