کد خبر: ۹۲۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۵
بازار سرمایه مجددا هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس بیش از ۱۶ هزار واحد کاهش یافت.

چراغ قرمز بورس در نخستین روز هفتهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بازار سرمایه مجددا هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس بیش از ۱۶ هزار واحد کاهش یافت.

 شاخص کل بورس امروز با ۱۶ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۷۵۱ واحد کاهش یافت و رقم ۴۲۵ هزار و ۱۸۰ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۴۲۷ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال انجام دادند. پتروشیمی نوری، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع مس ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز ۲۳۹ واحد کاهش یافت و رقم ۲۱ هزار و ۱۱۰ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۲۲۷ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال انجام دادند. پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: