کد خبر: ۹۲۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۲۷
مرکز پژوهش‌های مجلس به منظور کسب نظر کارشناسان و صاحب نظران، پیش نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار (بازار سرمایه) را منتشر کرد.

پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهاداربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مرکز پژوهش های مجلس به منظور کسب نظر کارشناسان و صاحب نظران، پیش نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار (بازار سرمایه) را منتشر کرد.

این مرکز در این باره اعلام کرد: با عنایت به رسالت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در ارائه نظرات کارشناسی به قوه مقننه به منظور تصویب طرح‌ها و لوایح و در راستای مطالبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مبنی بر بهره‌گیری از نظرات همه متخصصین در نهایی‌سازی اصلاح قانون بازار سرمایه،  این مرکز از همه صاحب نظران و کارشناسان  بازار سرمایه کشور دعوت به عمل می‌آورد تا نظرات پیشنهادی خود را در خصوص پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1384 (که در فایل پیوست می‌آید) حداکثر تا تاریخ 6 تیرماه 1401 به این مرکز ارسال نمایند.

متن این پیش نویس در ادامه آمده است:

 پیش نویس اصلاح قانون بازار پیش نویس اصلاح قانون بازار  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: