کد خبر: ۹۲۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۳
رئیسی پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت هِسا اظهار داشت: این شرکت مجموعه‌ای از دانایی ها را به توانایی تبدیل کرده و انتظار ما از این شرکت ساخت هواپیمای مسافربری با رعایت استانداردهای لازم بین المللی است.

رئیسی: صنایع «هِسا» هواپیمای مسافربری تولید کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس:  رئیسی پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت هِسا اظهار داشت: این شرکت مجموعه‌ای از دانایی ها را به توانایی تبدیل کرده و انتظار ما از این شرکت ساخت هواپیمای مسافربری با رعایت استانداردهای لازم بین المللی است.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در بیست و پنجمین سفر استانی خود، با حضور در شرکت هسای وزارت دفاع طی سخنانی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در شرکت هِسا گفت: این شرکت مظهر خودباوری، دانش بنیان، ابتکار و خلاقیت، روحیه‌ی نوآورانه و خلاقانه است.

وی با بیان اینکه شرکت هِسای وزارت دفاع نمود عینی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، افزود: این شرکت یکی از مظاهر اقتدار در کشور است که توانسته است با همت دست اندر کاران صنعت دفاعی تولید قدرت نماید.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از مجموعه‌ بالگردی و بخش‌های مختلف شرکت هِسا گفت: این شرکت مجموعه‌ای از دانایی‌ها را به توانایی تبدیل کرده و آنچه که ما از شرکت هِسا انتظار داریم ساخت هواپیمای مسافربری با رعایت تمامی استاندادرهای لازم بین المللی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: