کد خبر: ۹۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۸
کنترل بازار ارز موجب ریزش قیمت طلا و سکه در بازار شده و در صورت تداوم این وضعیت، آرامش در بازار طلا ادامه دار خواهد بود.

به گزارش خبرداغ  به نقل از رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران : کنترل بازار ارز موجب ریزش قیمت طلا و سکه در بازار شده و در صورت تداوم این وضعیت، آرامش در بازار طلا ادامه دار خواهد بود.

ابراهیم محمدولی در مورد وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار کرد: زمانی که بازار ملتهب شود، مسئولان اقتصادی برای کنترل التهاب برنامه ریزی می‌کنند، در همین رابطه نیز با کنترل بازار ارز، بازار طلا طی یکی دو روز گذشته از التهاب خارج شد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران افزود: طبیعتاً وقتی بازار از نظر قیمتی کنترل شود، آرامش نسبی در بازار حاکم می‌شود؛ در واقع زمانی که التهاب از بازار برداشته می‌شود، قیمتها روند نزولی به خود می‌گیرند، البته کاهش نرخ اونس جهانی نیز در این بخش، اثرگذار بوده است.

بازار طلا در آرامش است/ کنترل بازار ارز موجب ریزش قیمت سکه شد

وی در مورد وضعیت خرید و فروش نیز گفت: خرید و فروش انجام می‌شود اما مثل بیست روز پیش نیست و تقاضا کمتر شده که البته طبیعی است زیرا التهابات زیاد بود و قیمت بعد از مدتی شروع به ریزش کرد.

محمدولی با بیان اینکه در صورت تداوم کنترل‌ها، آرامش در بازار طلا و سکه حکمفرما می‌شود، اظهار کرد: پیش بینی در بازار طلا سخت است چراکه هر نگاهی روی قیمت‌ها اثر می‌گذارد اما اگر وضعیتی که از دیروز ایجاد شده، تداوم یابد، این روزها، روزهای با آرامشی در بازار طلا خواهد بود.

در یکی دو روز اخیر شاهد ریزش قیمت سکه از کانال ۱۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و بازگشت به کانال ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی هستیم که به نظر می‌رسد این روند نزول قیمت در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: