کد خبر: ۹۲۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۲۱۵
مربی قهرمانی جام حذفی گزینه بازگشت به تبریز است.

ساکت الهامی، گزینه ایرانی نیمکت تراکتوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باشگاه تراکتور پس از عدم توافق با ارطغرول ساغلام برای ادامه همکاری، مشغول مذاکره با سایر گزینه‌ها برای هدایت این تیم است و در این میان چند گزینه خارجی و داخلی مد نظر باشگاه است و با وجود اینکه مسئولان باشگاه روی گزینه خارجی اصرار دارند ولی یک گزینه ایرانی نامش این روزها برای تراکتور مطرح شده که آمار و ارقام نشان می‌دهد گزینه مناسبی برای سرخپوشان تبریزی است.

ساکت الهامی، سرمربی فصل گذشته نساجی که پس از قهرمانی در جام حذفی از این تیم خداحافظی کرده در حال حاضر مشغول مذاکره با چند تیم لیگ برتری است و صحبت‌هایی هم پیش از این با سپاهان داشته و در حال حاضر گزینه ایرانی نیمکت تراکتور محسوب می‌شود.

با توجه به محدودیت‌های موجود در جذب مربی خارجی و نرخ ارز که باعث شده جذب آنها کار سخت و هزینه برداری محسوب شود و اکثر تیم‌ها در این چند سال اخیر به استفاده از مربی داخلی روی آوردند (فصل گذشته تراکتور تنها تیمی بود که مربی خارجی داشت و نتیجه هم نگرفت) به نظر می‌رسد سرخپوشان تبریزی هم باید رویه جدیدی در پیش بگیرند و گزینه‌هایی که امتحانشان را پس داده‌اند را در اولویت قرار دهند.

شناختن جو تبریز و سابقه موفقیت در تراکتور پوئن مثبتی است و نتایج خوبی که ساکت الهامی در سال‌های اخیر کسب کرده هم نشان می‌دهد گزینه کم ریسکی برای بازگشت تراکتور محسوب می‌شود و آمار و ارقام هم نشان می‌دهد موفق‌ترین سرمربی سال‌های اخیر تراکتور بوده و در حال حاضر در دسترس این تیم است.

WhatsApp Image 2022-06-13 at 2.16.08 PM

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: