کد خبر: ۹۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۴۷۹
گفته می شود مهاجم خارجی در صورت جدایی از استقلال به رقیب آبی پوشان می‌پیوندد.

شایعات نقل و انتقالات استقلال: مهاجم خارجی یاغی می‌شود!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، همراه با شایعات پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران پس از جدایی فرهاد مجیدی، گمانه‌زنی‌‌های فراوانی هم درمورد بازیکنان این تیم و همینطور بازیکنانی که با آنها برای پیوستن به آبی پوشان مذاکره شده، صورت گرفته است.

در اینجا بیشترین گمانه‌زنی‌هایی که طی ساعات گذشته در فضای مجازی منتشر شده است را می‌خوانید:

استقلال - فعلا - بازیکنی جذب نمی‌کند!

سیاست مسئولان باشگاه استقلال تنها پیرامون مذاکره با گزینه‌های مطرح بازار نقل و انتقالات بوده و گفته شده تا زمان انتخاب سرمربی جدید باشگاه با هیچ بازیکن جدیدی عقد قرارداد نخواهد کرد.

قرارداد غفوری تمدید می‌شود

بر اساس شایعات وریا غفوری که قراردادش به پایان رسیده یکی از اولین بازیکنانی است که با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده است. در همین راستا ظاهراً آجورلو به عنوان مدیرعامل به صورت شخصی با او گفتگو داشته است.

واکنش گزینه استقلال به شایعات

سعید صادقی، بهتربن پاسور فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پس از بازگشت کاروان تیم ملی در فرودگاه به خبرنگاران اعلام کرد که هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده اما طی چند روز آینده تصمیم خود را اعلام خواهد کرد. شایعه شده بود او با پرسپولیس به توافق کامل دست پیدا کرده است.

پرسپولیس یامگا را می‌خواهد!

یامگا که با استقلال قرارداد دارد گفته می‌شود به دنبال فسخ این قرارداد است که در صورت رخ دادن این موضوع بحث انتقال او به پرسپولیس جدی‌تر از همیشه خواهد شد.

استقلال با بازیکن سپاهان مذاکره می‌کند؟

محمد نژادمهدی مدافع فصل گذشته سپاهان هنوز برای فصل آینده وضعیت مشخصی ندارد و این در حالی است که باشگاه اصفهانی خواهان تمدید قرارداد این بازیکن است. گفته می‌شود نژادمهدی  با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شده است و طرفین در پایان هفته جاری نشستی را با یکدیگر برگزار خواهند کرد.

عنایتی دیگر گزینه استقلال نیست

برخلاف شایعاتی که عنوان شد قرار است رضا عنایتی هدایت تیم استقلال تهران را برعهده بگیرد، او احتمالا سرمربی تیم نساجی می‌شود و مذاکرات با او در حال انجام است.

کدام سرمربی به استقلال نزدیک است؟

احتمالات و گمانه‌زنی‌ها از نزدیکی توافق استقلال با الکس نوری خبر می‌دهند. سرمربی ایرانی-آلمانی مورد توجه باشگاه تهرانی قرار دارد اما هنوز مذاکرات ادامه دارد.

یا شهباززاده یا کاوه رضایی

گفته می‌شود باشگاه استقلال از بین سجاد شهباززاده یا کاوه رضایی یک بازیکن را انتخاب خواهد کرد؛ به این خاطر که آنها دنبال جذب یک مهاجم خارجی طراز اول هم هستند.

ستاره جوان نمی تواند جدا شود؟

گفته می شود عرفان باقری، بازیکن جوان باشگاه استقلال تهران نمی تواند برای جدایی از این تیم اقدام کند و در صورتیکه باشگاه پرسپولیس با او اقدام به همکاری کند باشگاه رقیب دست به شکایت خواهد زد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: