کد خبر: ۹۲۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۳۶۲
فارس گزارشی درباره پسری که ادای مردان طرفدار چندهمسری را درمی‌آورد! را منتشر کرده.

این پسر ادای مردان حامی چندهمسری را درمی‌آورد!به گزارش خبرداغ ، فارس گزارشی درباره پسری که ادای مردان طرفدار چندهمسری را درمی‌آورد! را منتشر کرده.

در این گزارش نوشته شده است:

* صفحه اینستاگرام یک نوجوان پسر  این روزها یکی ازپربازدید‌ترین صفحه‌های اینستاگرام است و چندوقتی‌ست کاربران ویدیوهایش را باهم رد و بدل می‌کنند تا بقیه نیز شاهد رفتارها و اداهای بزرگتر از سن او باشند.

* پسری که با حضور دو دختر نوجوان در کنارش ادای مردان طرفدار چندهمسری را که اتفاقا نسخه‌های مشابهش در اینستاگرام موجود است درمی‌آورد و توانسته توجهات زیادی را به خودش جلب کند که این توجهات اغلب در قالب کامنتهای تاسف و ناراحتی بابت این حجم از محتوای مبتذل و ضد ارزش برای این سه نوجوان خودش را نشان می‌دهد.

* ماجرای کودکان اینستاگرامی دیگر ماجرای تازه‌ای نیست. کودکانی که با حضور در ویدیوهای رنگارنگ پدر و مادرهایشان نقش کارگری را ایفا می‌کنند که قرار است با پوشیدن لباس‌های مختلف و قرار گرفتن در موقعیت‌های متفاوت پول در بیاورد و در جیب خانواده بریزد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: