کد خبر: ۹۲۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۵۲۴
شایعاتی مبنی بر بازگشت مهدی قایدی به استقلال مطرح شده است.

ده شایعه روز نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ مهدی قایدی دوباره استقلالی می‌شود؟!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز به شکل رسمی باز نشده و زمان آنهم حتی از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام نشده است ولی باشگاه‌ها در فاصله تعطیلی میان دو فصل فعالیت خود را در نقل و انتقالات پیگیری می‌‌کنند و چند جابجایی هم تا کنون انجام شده است. با اخبار و شایعات نزدیک به واقعیت در فوتبال ایران همراه ما باشید:

 

1 تلاش گل گهر برای حفظ سعید صادقی سعید صادقی که در آستانه توافق با استقلال قرار گرفته بود اکنون پیشنهادات خوب دیگری هم دارد که از جمله آن می‌توان به پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کرد. با این وجود شنیده می‌شود باشگاه گل گهر برای حفظ او پیشنهاد جدیدی ارائه کرده و امیدوار است بتواند ستاره فصل گذشته خودش را همچنان برای فصل جدید هم در اختیار داشته باشد.

 

2 دو خرید جدید نزدیک به اردوگاه آبی استقلال که هنوز سرمربی جدید خودش را نشناخته است در فصل نقل و انتقالات چراغ خاموش مشغول بررسی گزینه های مورد نظر خودش است تا در کورس رقابت با حریفان عقب نماند. در این میان شنیده می‌شود مجید علیاری، ستاره مس رفسنجان و همچنین محمود قائد رحمتی، هافبک آلومینیوم مد نظر استقلال قرار دارند و شاید دو خرید فصل جدید این تیم باشند.

 

3 دو مشتری برای مدافعِ از مصدومیت برگشته ایمان سلیمی که فصل گذشته در بازگشت به لیگ ایران با گل گهر سیرجان قرارداد امضا کرده بود، دچار بدشانسی شد و با پارگی رباط صلیبی فصل را به طور کامل از دست داد. سلیمی در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد و بدون هیچ مشکلی به تمرینات انفرادی مشغول است تا در فصل جدید به میادین برگردد. این بازیکن در حال حاضر از گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز پیشنهاد دارد و شانس گل گهر برای به خدمت گرفتن او بالاتر است

 

4 استقلال برنامه ای بازگشت قایدی ندارد مهدی قایدی، ستاره ایرانی فصل گذشته شباب الاهلی مد نظر سرمربی جدید این تیم ژاردیم قرار ندارد و نامش در فهرست فروش باشگاه است و از همین رو چند تیم از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهان به خدمت گرفتن وی هستند. برخلاف شایعات استقلال فعلاً برنامه‌ای برای جذب او و بازگشت این بازیکن ندارد چرا که رقم رضایت نامه وی سنگین است و آبی ها توان پرداخت آن و به طور کلی چنین هزینه‌ای برای نقل و انتقالات را ندارند و به همین دلیل بعید است قایدی را فصل بعد در استقلال ببینیم.

 

5 دو مقصد مدافع گل گهر برای فصل بعد ظاهراً گل گهر سیرجان و محمدرضا خانزاده تمایلی به همکاری با هم در فصل بعد ندارند و به زودی شاهد جدایی این بازیکن و انتخاب تیم جدیدش خواهیم بود. خانزاده در حال حاضر از تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد و به نظر می‌رسد ترجیح می‌دهد به تبریز برگردد و یکی از اهداف نقل و انتقالاتی قرمزهای تبریزی باشد. هرچند سپاهانی‌ها هم با توجه به از دست دادن احتمالی گولسیانی، نیاز به تقویت در خط دفاع دارند.

 

6 تکلیف مهاجم استقلال مشخص می شود امین قاسمی نژاد که فصل گذشته با قراردادی قرضی و به مدت یک نیم فصل گل گهر پیوست مورد توجه این باشگاه قرار دارد تا با او ادامه همکاری داده شود و از این رو سیرجانی‌ها قصد دارند پیشنهاد دائمی کردن قراردادش را به استقلال بدهند. با توجه به اینکه استقلال هم تمایلی به بازگشت این بازیکن ندارد احتمالاً با این پیشنهاد موافقت خواهد شد و به زودی قرارداد رسمی او امضا خواهد شد.

 

7 پایان کار دو پرسپولیسی دیگر محمد شریفی و علی شجاعی هم دو پرسپولیسی دیگری هستند که از این تیم جدا شده و فصل بعد در تیم‌های دیگری به میدان می‌روند. شریفی 2 پیشنهاد و شجاعی یک پیشنهاد لیگ برتری دارد که به زودی مقصد این دو بازیکن برای فصل جدید مشخص خواهد شد.

 

8 یک سپاهانی‌ دیگر ساز جدایی کوک کرد سپاهان که این روزها با درخواست جدایی تعداد زیادی از نفرات کلیدی خودش روبرو شده است و پس از نفراتی مثل گولسیانی، نورافکن، اسماعیلی فر (به پرسپولیس پیوست)، ریگی، کریمی، رفیعی، میرزایی و شهباززاده، حالا محمدرضا حسینی هم احتمال دارد با توجه به 2 پیشنهاد خوب لیگ برتری از جمع طلایی پوشان جدا شود.

 

9 هافبک دفاعی پرسپولیس تمدید می‌کند میلاد سرلک، هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس که تا کنون قراردادش را هنوز با این تیم تمدید نکرده و صحبت‌هایی از جدایی او از جمع سرخپوشان مطرح شده است و پیشنهادات خارجی برایش وجود ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که پرسپولیس با سرلک به توافق کامل رسیده و به زودی قراردادش تمدید خواهد شد تا دغدغه یحیی گل‌محمدی از این جهت برطرف شود.

 

10 مذاکره تراکتور با دو بازیکن خارجی باشگاه تراکتور موازی با مذاکره با گزینه های مد نظر خودش برای سرمربیگری قصد دارد بازیکنانی هم برای تقویت به خدمت بگیرد و روی استفاده از سهمیه نفرات خارجی هم حساب ویژه‌ای باز کرده است. در این میان دو بازیکن اروپایی مد نظر تراکتوری‌ها قرار دارند که در پست هافبک و خط حمله هستند و در صورتی که مذاکرات اولیه مثبت باشد به شکل جدی‌تری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: