کد خبر: ۹۲۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۴۳۷
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و آخرین وضعیت تامین نهاده های ضروری و کالاهای اساسی با حضور ۳ عضو کابینه خبر داد.

بررسی آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی و حقوق بازنشستگان در جلسه غیرعلنی مجلسبه گزارش خبرداغ ، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، اظهار داشت: این جلسه با حضور وزاری کار،رفاه و تامین اجتماعی و جهاد کشاورزی و نیز رئیس کل بانک مرکزی، آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی و نیز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بررسی می شود.

وی افزود: در این جلسه، اعضای کابینه در این جلسه گزارشی از اقدامات خود به نمایندگان ارایه خواهند کرد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس همچنین گفت: پیش از شروع جلسه غیر علنی نیز به مناسبت ایام میلاد امام رضا (ع) مراسمی با حضور تعدادی از خدام حرم مطهر رضوی در مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: