کد خبر: ۹۲۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۲۸۹
سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان و همچنین جلسه با مهدی مهدوی کیا ارائه کرد.

قاسمپور: مهدوی کیا به آلمان رفت/ باید ببینیم آیا فدراسیون می ‌توانست بازی دوستانه مهیا کند یا نهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ابراهیم قاسمپور پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان اظهار داشت: انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان مقداری با تاخیر انجام شد که از جامعه ورزش عذرخواهی می کنیم. به این جمع بندی رسیدیم و امتیاز صمد مرفاوی بیشتر از دیگران بود و به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد.

وی افزود: ان شاءالله در جلسه ای که با او خواهیم داشت با برنامه هایش بیشتر آشنا می شویم. شاید نیاز باشد توضیحات بیشتری بدهد. ان شاءالله بتوانیم نیازهای اولیه برای شروع کارش را تامین کنیم. 5 گزینه بود و تصمیم گرفتیم تعداد بیشتری باشند. این نفرات را کمیته جوانان به کمیته فنی معرفی می کرد. 5 گزینه دیگر هم معرفی شدند که از بین 10 نفر صمد مرفای انتخاب شد.

قاسمپور در مورد اینکه به جز شیخ الاسلام و قنبرپور، چه کسانی گزینه‌های جدید بودند، گفت: رضا پرکاس بود که در آلمان حضور داشت و الان در تاجیکستان کار می کند و امید نمازی بود.

وی در مورد جمع بندی از عملکرد تیم ملی امید اظهار داشت: مهدوی کیا به آلمان رفته و قرار شد در جلسه ای با حضور خودش صحبت کنیم. باید ببینیم کی بر می گردد. اگر قرار باشد به کارش ادامه بدهد که در این مورد باید تصمیم گیری شود، باید برنامه‌اش را بدهد و صحبت هایی هم در مورد این تورنمنت که تیم حذف شد داشته باشیم.

سخنگوی کمیته فنی در مورد اینکه مهدوی کیا اعلام کرد صحبت های اولیه با برنامه ای که فدراسیون برای تیم ملی امید انجام داد خیلی تفاوت داشت، گفت: ما در انتخاب سرمربی تیم ملی امید نبودیم. نمی دانیم چه چیزهایی گفته و چه وعده هایی داده شده، این جلسه برای همین است که نقطه نظراتش را به کمیته فنی بگوید، گزارش کار در مورد حذف تیم ملی امید بدهد و در این مورد صحبت شود.

قاسمپور در خصوص اینکه مهدوی کیا از کمبود بازی های دوستانه گلایه داشت، عنوان کرد: مطمئنا فدراسیون دنبال این موضوع هست. نه فقط برای تیم های پایه، برای تیم بزرگسالان هم مشکل داریم. به سختی توانستیم الجزایر را مهیا کنیم. این تیم هم مشکلاتی دارد. مطمئنا فدراسیون وقتی گزینه ای را انتخاب می کند درصدد است بهترین امکانات را بدهد. باید ببینیم فدراسیون واقعا می توانسته و نکرده یا نه، مشکلاتی وجود داشته است.

وی افزود: درگیر یک سری مشکلات برای تیم ملی و تیم های پایه هستیم. مطمئنا تا جایی که فدراسیون بتواند کمک می کند. کما اینکه اگر این تیم ها نتیجه نگیرند فدراسیون اولین جایی است که زیر سوال می رود.

قاسمپور در خصوص انتخاب دستیارهای صمد مرفاوی گفت: تصمیم گرفتیم که سرمربی هر تیمی، سه نفر در بخش های مختلف یعنی سه مربی دروازه‌بان، سه بدنساز و سه کمک معرفی می کند و رزومه می دهند. کمیته فنی بر مبنای آن رزومه نفرات را انتخاب می کند. فرصت کم است و خود ما هم عجله داریم تا نشستی داشته باشیم و برنامه کاری او را بگیریم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: