کد خبر: ۹۲۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۲۲۰۴
مهاجم گابنی گل‌گهر به تیم سابقش باز خواهد گشت.

بازگشت مهاجم استقلال به گل گهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در ابتدای فصل بیست و یکم لیگ برتر منشا راهی مس رفسنجان شد. با وجود توافق اولیه  گل‌گهر سیرجان با ساسان حسینی او ترجیح داد راهی تیم دیگری شود.

بعد از این موضوع عملاً  یونس شاکری به عنوان مهاجم اصلی سیرجانی‌ها کارش را ادامه داد. با این حال او شاکری در آبان ماه حین بازی پرسپولیس و گل گهر مصدوم شد، تا فصل را از دست بدهد.  

بعد از این موضوع، سیرجانی‌ها با اریک باگناما به توافق رسیدند. اما بعدتر به دلیل غیرمجاز بودن این بازیکن هفت امتیاز از گل گهر سیرجان کسر و سرنوشت این تیم متفاوت شد. 

در اسفند  ماه 1400 این مهاجم گابنی به صورت قرضی راهی استقلال تاجیکستان شد و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت. حالا با توجه به سابقه بازی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی  مشکلی برای صدور مجوز برای حضورش در رقابت‌های داخلی فوتبال ایران ندارد. 

از آنجا که قرارداد امیر قلعه نویی با سیرجانی ها تمدید شده، طبق اعلام سرمربی این بازیکن به گل گهر باز می‌گردد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: