کد خبر: ۹۲۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۵
رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک گفت: قاتلان مرد دیشموکی دستگیر شده اند و راز این قتل پس از ۱۵ ماه کشف شد.

کشف راز یک قتل بعد از ۱۵ ماهبه گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه، با اعلام این خبر اظهار داشت: در فروردین ماه سال گذشته این قتل در این بخش به وقوع پیوست.

سید مصطفی حائری ابراز داشت: به علت آن که محل وقوع قتل در کوه دل افروز بود، احتمال اینکه مقتول از کوه پرت شده است متصور و اصل موضوع بزه نیز مورد تردید قرار داشت.

رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک تاکید کرد: از آنجا که برای کشف حقیقت و به علت جو ایلی و عشیره ای و طایفه گرایی در منطقه، وظیفه دستگاه قضایی کشف حقیقت و صدور حکم مقتضی بود، تحقیقات رارها نکرده و موضوع را ادامه دادیم.

حائری عنوان کرد: انجام تحقیقات منجر به کشف حقیقت شد و اقدام به صدور دستور بازداشت یک نفر از مظنونین به قتل، نمودیم.

وی ضمن اظهار تأسف از عدم تمکین برخی افراد به قانون، ابراز داشت: عده ای با توجه به سوء ظنی که نسبت به برخی افراد داشتند در دی ماه سال گذشته اقدام به انجام انتقام شخصی نموده و در همین جهت یک فقره قتل را انجام دادند، افزود: قاتل دوم شناسایی و بازداشت شد.

حائری بیان کرد: خانواده این فرد به علت عدم تمکین به قانون موجب شدند که قتل دیگری رخ دهد.

رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک در پایان گفت: هم اکنون ‌سه نفر به خاطر موضوع قتل اول در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات قضایی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: