کد خبر: ۹۲۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۲
در سکوت مسوولان ایرانی، سفارت ترکیه در تهران در اقدامی عجیب، امروز میزبان دانش آموزانی بود که برای کسب بورسیه دبیرستان های ترکیه، در یک آزمون شرکت کردند.

اتفاق تلخ در سفارت ترکیه در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: در سکوت مسوولان ایرانی، سفارت ترکیه در تهران در اقدامی عجیب، امروز میزبان دانش آموزانی بود که برای کسب بورسیه دبیرستان های ترکیه، در یک آزمون شرکت کردند.

 

خبرگزاری آناتولی ترکیه خبر داده است: دانش‌آموزان ایرانی امروز برای کسب بورسیه تحصیلی در مقطع متوسطه در ترکیه آزمون دادند.

 

دانش‌آموزان ایرانی که خواستار تحصیل در مقطع دبیرستان در ترکیه امروز در آزمون گزینش دانش‌آموزان خارجی که توسط بنیاد معارف و وزارت آموزش و پرورش ترکیه در چارچوب «بورسیه‌های بین‌المللی دانش‌آموزی» در تهران برگزار شد، شرکت کردند.

به نوشته این خبرگزاری، اغلب این دانش آموزان که از مناطق محروم و دورافتاده ایران برای شرکت در آزمون به تهران آمده‌اند، برای تحصیل در دبیرستان‌های امام خطیبق ترکیه رقابت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: