کد خبر: ۹۲۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۱
انتشار تصاویری از شباهت بازی اعجوبه‌های فوتبال و بسکتبال، مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

شباهت بازی مسی و اعجوبه بسکتبال NBAبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: ای‌اس‌پی‌ان تصاویری از بازی‌های اخیر لیونل مسی و استفن کری اعجوبه‌های فوتبال و بسکتبال دنیا منتشر کرده و ترس حریفان از این دو بازیکن اسطوره‌ای را، در دو ورزش کاملا مجزا با هم مقایسه کرده است.

کری، بازیکن سرشناس تیم گلدن استیت در لیگ بسکتبال آمریکا، همین فصل به رکورد بیشترین پرتاب سه‌امتیازی موفق در تاریخ بسکتبال ان‌بی‌ای دست پیدا کرده و بسیاری، او را یکی از بهترین بسکتبالیست‌هایی که دنیا به خود دیده معرفی می‌کنند. مسی هم در رقابت ابدی با کریستیانو رونالدو قرار دارد و هر کدام از طرفداران این دو بازیکن، بازیکن مورد علاقه خود را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند.

با این حال سبک بازی مسی و دریبل زدن‌ها و حفظ توپ‌های او، کابوس هر مدافعی است که برابر این مهاجم آرژانتینی قرار می‌گیرد. در بسکتبال هم دریبل زدن‌های پرتعداد و شوت‌های سه‌امتیازی موفق کری، کابوس حریفان است. به همین خاطر است که گاهی، مثل این عکس‌ها، تمام تیم حریف روی سر این اعجوبه‌ها می‌ریزند تا جلوی درخشش آنها را بگیرند. اما تا آنجا که همه ما می‌دانیم، این دو اعجوبه هرگز از درخشیدن دست برنداشته‌اند و این مدل دفاع هم بی‌نتیجه است.

شباهت بازی مسی و اعجوبه بسکتبال NBA

شباهت بازی مسی و اعجوبه بسکتبال NBA

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: