کد خبر: ۹۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۵۷۸
نام مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در لیست خرید سرمربی تیم تراکتور قرار دارد.

ستاره پرسپولیس در لیست خرید تراکتوربه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: با حضور دانیال اسماعیلی‌فر در تیم پرسپولیس، حالا جدایی رامین رضاییان از جمع سرخپوشان قطعی به نظر می‌رسد.

رضاییان که در مدت نیم‌فصل حضورش در پرسپولیس نتوانست رضایت کادر فنی این تیم را جلب کند، حالا با پیشنهاداتی مواجه است و باید دید این بازیکن فصل آینده در چه تیمی توپ خواهد زد.

در همین راستا ارطغرول ساغلام سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور پیش از سفر خود به ترکیه، لیست بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده است که در این بین نام رامین رضاییان نیز دیده می‌شود.

باشگاه تراکتور اکنون در حال مذاکره با ساغلام برای قطعی شدن ادامه حضور این مربی در تبریز است و در صورت ماندن ساغلام در تبریز، مدیران این باشگاه به صورت جدی با رضاییان وارد مذاکره خواهند شد.

ساغلام در اکثر پست‌ها نام دو الی سه بازیکن را به باشگاه داده است تا مدیران تراکتور مذاکره با آنها را آغاز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: