کد خبر: ۹۲۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۸
جلسه تبیین و تشریح طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی با حضور نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در بانک سرمایه برگزار شد.

برگزاری جلسه تبیین طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی به همت بانک سرمایهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد فتحی، نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه 21 تیر، علی شیرازیان، مشاور اجرایی ستاد و مدیر دبیرخانه قرارگاه 21 تیر و جانشین رئیس شورا و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سرمایه در روز سه شنبه مورخ 17 خرداد در محل این بانک سرمایه ماه برگزار شد، طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی مورد تشریح و تبیین قرار گرفت.

نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه 21 تیر با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: در خصوص مساله مهم عفاف و حجاب مدیران و کارکنان همه دستگاه های کشوری و لشگری باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فتحی در ادامه از اجرای بخشنامه های ارتقاء سطح عفاف و حجاب در بانک سرمایه قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود با بهره گیری از ایده و ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، نظارت بیشتری بر اجرای آیین نامه ها و دستورالعملهای تدوین شده صورت پذیرد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: