کد خبر: ۹۲۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۴۰
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ثبت نام برای تسهیلات ودیعه مسکن همچنان ادامه دارد.

نام‌نویسی تسهیلات ودیعه مسکن تا کی ادامه دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: خلیل محبت خواه افزود: پارسال برای تسهیلات ودیعه مسکن یک آسیب شناسی صورت گرفت که از طریق آن به ۴ اختلاف بین ثبت نام کنندگان و دریافت کنندگان وام اجاره دست یافتیم که مهم‌ترین آن داشتن قوانین سختگیرانه بانک‌ها برای ضامن‌های متقاضیان بوده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پارسال بسیاری از متقاضیان پس از تایید اطلاعاتشان به بانک‌ها مراجعه نکرده و از سوی دیگر هم بسیاری از متقاضیان نتوانستند ضامن برای این وام پیدا کنند، بنابراین امسال سعی کرده ایم بخش زیادی از سخت گیری بانک‌ها را در قالب رایزنی وزارت راه و شهرسازی با بانک مرکزی برطرف کنیم.

میزان اقساط تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها ارائه می‌شود و هم اکنون نرخ بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد است و همچنان ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: