کد خبر: ۹۲۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
تعداد بازدید: ۱۷۴
پیشکسوت استقلال با ادبیات ویژه‌ای به شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم واکنش نشان داده است.

ادبیات خاص پاشازاده در مورد مجیدیبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: مدل جدایی فرهاد مجیدی از استقلال طوری بود که خیلی‌ها را شوکه کرد و در شرایطی که چند روز قبل از قطعی شدن جدایی او، شایعاتی درباره این موضوع منتشر شده بود، بسیاری از هواداران استقلال، این شایعه را جدی نگرفتند منتهی مجیدی که توانایی خاصی در شوکه کردن هواداران تیمش دارد، این بار هم سعی کرد آنها را به شکل جدید سورپرایز کند.

اتفاقی که طبیعتا با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. برای مثال، مهدی پاشازاده در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی مجیدی گفته است:" هیچ نظری ندارم، شخصیت فرهاد همین گونه بوده است، او تصمیمش را گرفت و رفت."

پاشازاده در بخش دیگری از صحبتهایش و در پاسخ به سوالی درباره احتمال موفقیت نکونام در استقلال، با ادبیات خاصی، پای مجیدی را به قضیه باز کرده است:" ما بی‌تجربه‌تر از فرهاد مجیدی نداشتیم که با استقلال موفق شد. بنابراین، بقیه هم می‌توانند موفق باشند به شرط اینکه بستر آن را آماده کنند. اگر بستری که در فصل گذشته مهیا شد، برای گزینه داخلی یا خارجی فصل آینده آماده نباشد، نابود خواهد شد."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: