کد خبر: ۹۲۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۱۹۲
رئیس جمهور روسیه در واکنش به تصمیم واشنگتن برای ارسال سلاح‌های جدید به اوکراین گفت: ما این سلاح‌ها را مثل «آجیل» له کردیم و ده‌ها مورد از آن‌ها را نابود کردیم.

طعنه سنگین پوتین به بایدن با کلیدواژه «آجیل»!به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس جمهور روسیه در واکنش به تصمیم واشنگتن برای ارسال سلاح‌های جدید به اوکراین گفت: ما این سلاح‌ها را مثل «آجیل» له کردیم و ده‌ها مورد از آن‌ها را نابود کردیم

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه «روسیه ۱» با تایید انهدام ده‌ها فروند از تسلیحات ارسالی آمریکا به اوکراین گفت: سامانه‌های پدافند هوایی روسیه تسلیحات اوکراین را منهدم و آن‌ها را مثل آجیل له و زمین‌گیر کردند.

پوتین هشدار داد که نیرو‌های روسیه هر سلاحی را که واشنگتن به اوکراین ارسال کند، نابود خواهند کرد.

دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیشتر بسته کمک نظامی جدیدی به اوکراین را اعلام کرده بود که شامل پرتابگر‌های موشک دوربرد هیمارس است که کی‌یف و ناتو برای تغییر موازین جنگ در اوکراین بر آن تکیه کرده‌اند.

بایدن، اما همزمان گفت که ایالات متحده دنبال جنگ بین روسیه و ناتو نیست و خاطرنشان کرد که واشنگتن، کی‌یف را برای انجام حملات در خارج از مرز‌های اوکراین تشویق نکرده است.

از آغازحمله روسیه به اوکراین، آمریکا و متحدان غربی آن اقدام به اعمال تحریم‌های اقتصادی سخت و پمپاژ انواع تسلیحات به کی‌یف کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: