کد خبر: ۹۲۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۴۹
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتین حال حاضر پاریسن ژرمن سالیان سال در بارسلونا حضور داشت و بارسا تنها تیمی بود که در رده باشگاهی مسی در آن بازی کرده بود و لئو مسی یک بازیکن تک باشگاهی به حساب می آمد اما با پیوستن به پی اس جی این روند تک باشگاهی بودن برای او به پایان رسید.

بقابی از مسی با پیراهن جدید بارسا، اگر می‌مانده گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: البته هنوز هم هواداران بارسلونا از لیونل مسی به عنوان اسطوره باشگاه خود یاد می کنند چرا که کاری که لیونل مسی در بارسلونا انجام داده است به سادگی قابل تکرار نیست و رکورد هایی که مسی در بارسلونا ثبت کرده است به این راحتی ها قابل دسترسی نیستند.

 

به تازگی باشگاه بارسلونا از پیراهن جدید خود که برای فصل آینده قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی کرده است. در این پیراهن اسپانسر بارسلونا به اسپاتیفای تغییر کرده است. مسی در تابستان ۲۰۲۱ بارسلونا را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد اما اگر در تابستان گذشته تصمیم دیگری می گرفت و در بارسلونا می ماند، اکنون باید این لباس جدید را برای معارفه بر تن می کرد و در فصل پیش‌رو هم آن را می پوشید. اما روند فوتبال حرفه ای لیونل مسی به شکل دیگری پیش رفته است و باید دید که عملکردش در فصل آینده پی اس جی چگونه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: