کد خبر: ۹۲۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۹۱
اسماعیل حاج رحیمی‌پور بازی پرسپولیس - فجرسپاسی را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: در روزی که محمود خوردبین و محمد محمدی به‌عنوان مسئولان باشگاه پرسپولیس در کنار رضا درویش مدیرعامل قرمزها حضور داشتند، یک چهره کمتر شناخته شده هم در بین آنها دیده شد.

 

او اسماعیل حاج رحیمی‌پور بود که هواداران قدیمی‌تر پرسپولیس با موهای فر و صورت خندان تصاویری از او را به یاد دارند. مدافع مستحکمی که در پرسپولیس دهه ۱۳۵۰ به‌عنوان یک عنصر هجومی به‌کار گرفته شد و از سال ۱۳۴۹ تا ۱۳۵۷ برای پرسپولیس به میدان رفت تا یکی از باسابقه‌ترین‌های تاریخ باشگاه لقب بگیرد.

بازمانده دربی تاریخی، تماشاگر بازی پرسپولیس

حاج رحیمی‌پور در اولین قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس نیز حضور داشت و همچنین یکی از بازیکنان این تیم در دربی تاریخی شش‌گله بود. وی همچنین موفق شد دو بار دروازه استقلال را در دربی باز کند تا یکی از مهم‌ترین بازیکنان نسل اول باشگاه سرخ‌پوش پایتخت لقب بگیرد.

بازمانده دربی تاریخی، تماشاگر بازی پرسپولیس

 

ای

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: