کد خبر: ۹۲۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۷
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش استفاده از ظرفیت های علمی و عملی دانشجویان ممتاز و نخبه جزیره را گامي مهم و ارزشمند در راستای پيشرفت آینده کاری فرزندان این منطقه عنوان کرد.

پيشرفت آينده كاري فرزندان كيش با بهره گيري از ظرفیت دانشجویان نخبه اين منطقهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی استفاده از ظرفیت هاي فکری و عملی دانشجویان ممتاز و نخبه کیش را گامي مهم در راستاي ايجاد فرصت هاي جديد شغلي، رفع مشکلات و پیشرفت طرح های عمراني این منطقه برشمرد.

پورزادي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: با استفاده از ظرفيت هاي موجود، ضمن فراهم شدن فضای رقابتی سالم برای کسب مدارج علمی و تخصصی، سبب ایجاد امید و انگیزه درجوانان و مشارکت آنان در برنامه ریزی و اجرای پروژه هاي سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه مي شود.

وي اظهار داشت: بهره مندی بیشتر از تفکرات خلاقانه جوانان و استفاده از نیرو و انرژی آنان، زمينه ساز فعالیت های گسترده در کیش خواهد شد.

پورزادی افزود: دراین طرح با استفاده از دانشجویان در کنار مدیران، تیم های برنامه ریزی و اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، فضایی برای تربیت مهارت های دانشجویان در محیطی واقعی ایجاد خواهد شد تا آنها برای فعالیت های گسترده در جزیره کیش و در سطح کشور آماده شوند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید رئيس جمهور كشورمان مبنی بر جوانگرایی و استفاده از نیروهای بومی متخصص گفت: نخستين مرحله از اجرای این طرح با حضور دانشجویان پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران محقق شد.

سعيد پورزادي خاطر نشان كرد: جذب مشارکت علمی و عملی دانشجویان در پروژه ها و برنامه های دردست اجرا و استفاده از نوآوری و خلاقیت جوانان در حال تحصیل جزیره به عنوان سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده این منطقه خواهد بود.

پورزادی فعاليت هاي عمراني اين منطقه را با تکیه بر توان داخلی و برنامه ريزي در راستای توسعه و پیشرفت جزیره کیش برشمرد و افزود: از ظرفیت علمی دانشجویان کیش برای یافتن راهکارهای علمی جهت رفع مشکلات و دستیابی به روش های منطبق با علم روز در زمینه های مختلف اقتصادی، گردشگری، عمرانی، تجاری و ... استفاده خواهيم كرد.

گفتنی است در نخستين مرحله از اجرای این طرح با حضور ۳۳ نفر از دانشجویان رشته عمران و معماری پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران روز دوشنبه 9 خرداد با حضور تیم اجرایی این طرح از پایانه جدید فرودگاهی کیش بازدید کردند و همچنین اطلاعات سازه و ساخت، متدهای اجرایی، تکنولوژی های استفاده شده، تجهیزات بکار رفته، امکانات، مشکلات ومعضلات پروژه و راهکارهای اصلاح و رفع مسائل از جمله موارد مطرح شده دراین بازدید بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: