کد خبر: ۹۲۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۱۶
سخنگوی وزارت امور خارجه، هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های نژادپرست و نیز حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

ایران هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها را محکوم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سعید خطیب زاده ضمن تجلیل از پایداری و مقاومت مردم فلسطین و مدافعان قدس، نسبت به ماجراجویی‌های جدید و اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها هشدار داد و با یادآوری آرمان قدس به عنوان اولویت اول جهان اسلام اظهار داشت: وظیفه همه آزادگان جهان به ویژه مردم و کشورهای اسلامی است تا نسبت به دفاع همه‌جانبه از بیت المقدس و مقابله با رژیم آپارتاید صهیونیستی، به صورت متحد عمل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز اطمینان از اینکه محور قدس و مقاومت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با اقدامات تروریستی رژیم جعلی اسرائیل کوتاهی نخواهد کرد، از مراجع و سازمان‌های بین المللی خواست تا به وظیفه قانونی خود عمل کرده و مانع تجاوزات و حملات اشغالگران صهیونیست به مردم بی‌دفاع فلسطین شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: