کد خبر: ۹۲۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
تعداد بازدید: ۱۹۱
توجه به فضای سالم فرهنگی و امن در نمایشگاه امسال مورد تاکید بود و تمام کسانی که در نمایشگاه حضور پیدا کردند، اذعان دارند که فضای آن سالم، بانشاط و امن بود و مخاطبان با سلایق مختلف حضور پیدا کردند.

واکنش رئیس نمایشگاه کتاب به اخبار بدحجابی در نمایشگاه امسال: عکس هایی که منتشر شد جعلی بودبه گزارش خبرداغ ، روزنامه جوان از قول رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در باره وضع حجاب در نمایشگاه کتاب امسال نوشت: توجه به فضای سالم فرهنگی و امن در نمایشگاه امسال مورد تاکید بود و تمام کسانی که در نمایشگاه حضور پیدا کردند، اذعان دارند که فضای آن سالم، بانشاط و امن بود و مخاطبان با سلایق مختلف حضور پیدا کردند.

او گفت:برای حفظ سلامت اخلاقی نمایشگاه نیز تدابیر مختلفی داشتیم که بسیاری از آنها عیان نبود و نهادهای مردمی و رسمی در این زمینه با ما همکاری داشتند که الحمدلله در نهایت نمایشگاه بدون حاشیه برگزار شد. البته برخی تلاش کردند با تصاویر ساختگی و بددلی‌های خود فضا را به گونه‌ای دیگر سرکوب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: