کد خبر: ۹۲۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۶
لیگ برتر فوتبال ایران امشب پیگیری می‌شود و ۳بازی عقب‌افتاده از هفته بیست‌ونهم در شهرهای اهواز و تهران انجام خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری‌آنلاین: امشب تیم هوادار میزبان گل‌گهر خواهد بود اما بازی‌های مهم‌تر را پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفان برگزار می‌کنند تا تکلیف نایب‌قهرمانی این فصل کمی روشن‌تر شود.

پرسپولیس از ساعت۲۰ امشب میزبان شهرخودرو مشهد است و سپاهان هم از همین ساعت در زمین فولاد بازی سختی را آغاز خواهد کرد. سازمان لیگ آخرین بازی‌های این دو تیم را برای روز ۱۲خرداد برنامه‌ریزی کرده و از آنها خواسته تا بدون بازیکنان ملی‌پوش خود در آخرین بازی به میدان بروند؛ درخواستی که البته با مخالفت شدید پرسپولیسی‌ها مواجه شده و آنها هم مثل استقلال تأکید کرده‌اند بدون حضور ملی‌پوشان خود به زمین نخواهند رفت. باید دید سازمان لیگ چه ترفندی برای حل این مشکل خواهد داشت.

این سازمان، آخرین بازی استقلال را برای فردا (۹خرداد) برنامه‌ریزی کرده تا لااقل برای این تیم مشکل حضور ملی‌پوشان را حل کرده باشد. اما اگر امشب شهرخودرو موفق به شکست پرسپولیس شود، برنامه بازی استقلال هم باید تغییر کند چون حریف استقلالی‌ها رقیب شهرخودرو در راه سقوط خواهد بود و باید بازی‌ها به شکل همزمان برنامه‌ریزی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: