کد خبر: ۹۲۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۷
مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال با طی کردن دوره درمان خود به بازی‌ آخر آبی‌پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر می‌رسد.

بمدافع مصدوم آبی‌ها به هفته آخر می‌رسد؟ه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال با طی کردن دوره درمان خود به بازی‌ آخر آبی‌پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر می‌رسد.

با اعلام پزشکان تیم فوتبال استقلال روزبه چشمی در بازی با شهرخودرو در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر دچار کشیدگی عضلانی شد و با وجود این مصدومیت، مدافع-هافبک آبی‌ها تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر، نتوانست تیمش را همراهی کند.

طبق پیگیری‌ها، روزبه چشمی با طی کردن دوره درمان خود، آمادگی لازم را جهت حضور در هفته پایانی لیگ و مصاف آبی‌ها مقابل نفت مسجد سلیمان را دارد و در صورت صلاحدید کادر فنی، می‌تواند در این بازی به میدان برود.

استقلال در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به نوعی با کمبود مدافع مواجه شده است و با وجود محرومیت محمد دانشگر و دعوت شدن عارف غلامی به تیم ملی، مشخص نیست که فرهاد مجیدی چه ترکیب دفاعی‌ای را برای هفته آخر در نظر خواهد گرفت اما بازگشت روزبه چشمی می‌تواند شرایط بهتری را در خط دفاعی برای آبی‌ها فراهم کند و دست مجیدی را در بازی پایانی لیگ بازتر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: