کد خبر: ۹۲۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۳۳۴
در پی بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن، محمود گبرلو منتقد سینما و تلویزیون اقدام آن‌ها را کنار گذاشتن حجب و حیای ایرانی قلمداد کرد.

حمله منتقد معروف به نوید محمدزاده و همسرشبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: در پی بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن، محمود گبرلو منتقد سینما و تلویزیون اقدام آن‌ها را کنار گذاشتن حجب و حیای ایرانی قلمداد کرد.

 

 شب گذشته، چهارشنبه ۴ خرداد نوید محمدزاده و فرشته حسینی، برای اکران فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی، روی فرش قرمز جشنواره کن حاضر شدند.

محمدزاده و حسینی که حدود یک سال است زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند در این مراسم و جلوی دوربین عکاسان، یکدیگر را بوسیدند.

در واکنش به این اقدام محمود گبرلو، منتقد سینما و تلویزوین در استوری اینستاگرام خود نوشت: «آقا نوید، فرشته خانم، اینجا جایش نبود، برای دیده شدن قرار نیست حجب و حیای ایرانی را زیرپابگذارید.»

حمله منتقد معروف به نوید محمدزاده و همسرش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: