کد خبر: ۹۲۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۵۰۵
فوتوکال و کنفرانس مطبوعاتی فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی در محل جشنواره فیلم کن برگزار شد.

تیپ ترانه علیدوستی در کن سوژه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: فوتوکال و کنفرانس مطبوعاتی فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی در محل جشنواره فیلم کن برگزار شد.

 پس از اولین نمایش فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی در جشنواره فیلم کن (روز چهارشنبه چهارم خرداد)، فوتوکال و کنفرانس مطبوعاتی این فیلم، امروز پنجشنبه پنجم خرداد در محل جشنواره فیلم کن برگزار شد.

ساخته دو ساعت و چهل و پنج دقیقه‌ای روستایی که از طولانی‌ترین فیلم‌های امسال جشنواره کن است در ادامه روز ۲۶ می (۵ خرداد) از ساعت ۱۴:۱۵ در سالن آنیس واردا، ۲۷ می (۶ خرداد) از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آئورا و روز ۲۸ می (۷خرداد) از ساعت ۱۵ پنجمین و آخرین نمایش خود را در سالن آیمکس جشنواره تجربه می‌کند.

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، پیمان معادی، محمد علیمحمدی، نیره محمدی و مهدی حسینی‌نیا بازیگران این فیلم هستند و کمپانی فرانسوی «Wild Bunch» نیز پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

تیپ ترانه علیدوستی در کن سوژه شد

تیپ ترانه علیدوستی در کن سوژه شد

تیپ ترانه علیدوستی در کن سوژه شد

تیپ ترانه علیدوستی در کن سوژه شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: