کد خبر: ۹۲۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۲۳
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: آوار برداری و عملیات جستجو و نجات با تمام قوا و به صورت شبانه روزی در حال انجام است، جانمان را وسط گذاشته‌ایم تا امدادرسانی‌ها با کیفیت مطلوب صورت گیرد.

رییس هلال احمر: در آواربرداری متروپل وقتی به پیکرها برسیم نهایت کرامت را لحاظ می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: آوار برداری و عملیات جستجو و نجات با تمام قوا و به صورت شبانه روزی در حال انجام است، جانمان را وسط گذاشته‌ایم تا امدادرسانی‌ها با کیفیت مطلوب صورت گیرد.

پیرحسین کلیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آوار برداری و عملیات جستجو و نجات با تمام قوا و به صورت شبانه روزی در حال انجام است، جانمان را وسط گذاشته‌ایم تا امدادرسانی‌ها با کیفیت مطلوب صورت گیرد.

وی افزود: مهم این است که تا آخرین لحظه و تا آخرین عزیزی که ادعا شود در زیر آوار مانده است کار را ادامه دهیم و حتماً این کار را می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی دشواری‌های عملیات آوار برداری در این ماموریت سخت از جمله ناپایداری سازه‌ها و تجمع‌ها، بیان کرد: در آوار برداری‌ها حتی وقتی به پیکرها می‌رسیم نهایت کرامت را لحاظ می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از مردم صبور و محجوب خوزستان بابت همکاری‌ها در سطوح مختلف با تیم‌های امدادرسان تقدیر می‌کنم و همچنین به آحاد جامعه به ویژه بازماندگان و خانواده‌های متوفیان این حادثه تسلیت عرض می‌نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: