کد خبر: ۹۱۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۹۱
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از چند پیشکسوت این تیم گلایه دارد.

ناراحتی یحیی از چند پیشکسوت پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پرسپولیس برخلاف ۵ فصل قبل نتوانست امسال به قهرمانی برسد و نتایج این تیم اصلا باب میل هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نبود. تا زمانیکه پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر شانس داشت، پیشکسوتان این تیم سعی می‌کردند از بازیکنان و کادرفنی حمایت لازم را انجام دهند ولی وقتی پرسپولیس امیدش را برای قهرمانی در لیگ از دست داد، هواداران و برخی از پیشکسوتان به شدت علیه بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس موضع گرفتند و از آن‌ها انتقاد کردند.

بعضی از پیشکسوتان مستقیما شخص گل محمدی را نشانه گرفتند و نه تنها خریدهای او را ناکارآمد دانستند، بلکه کیفیت فنی یحیی را در این فصل زیر سوال بردند. همین موضوع باعث ناراحتی شدید یحیی شده و او چند بار در گفت و گو با نزدیکانش از نوع مصاحبه چند پیشکسوت گلایه کرده است.

سرمربی پرسپولیس همچنین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل شهرخودرو هم به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: همیشه وقتی تیم قهرمان نمی‌شود حرف و حدیث است و همه مصاحبه می‌کنند من را بکوبند. از افرادی مصاحبه می‌گیرند که با تیم و من مشکل دارند.

وقتی با تیم بزرگ کار کنید این مشکلات‌ وجود دارد. همیشه گروهی سالم کار می‌کنند و گروهی دوست ندارند این‌ها باشند. برخی منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند و مصاحبه می‌کنند. خیلی خوب می‌شود تشخیص داد از کجا این مصاحبه‌ها نشات می‌گیرد و سازماندهی شده است و آدرس دوری ندارند و آدرسش نزدیک است.آنطور که مشخص است، یحیی از چند پیشکسوت خاص به شدت ناراحت است و از نظر او این پیشکسوتان برنامه ریزی شده او را می‌کوبند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: