کد خبر: ۹۱۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۸
پیشکسوت فوتبال از اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تراکتور - پرسپولیس به شدت عصبانی و ناراحت است.

مهدوی: دستی که روی یحیی گل‌محمدی بلند شد باید قلم شود/ هیچ انسانی به هموطن خودش سنگ پرتاب نمی‌کند/ کمیته انضباطی هر حکمی به جز 3-0 بدهد خنده دار استبه گزارش خبرداغ، محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نزدیک‌ شدن به پایان فصل بیست و یکم و ارزیابی کلی‌اش از این فصل اظهار داشت: فصل خوبی را در مجموع شاهد بودیم. بعد از سال‌ها بالانشینی پرسپولیس در همه عرصه‌ها امسال شاهد اتفاق دیگری بودیم که در نوع خودش جالب توجه بود و استقلال توانست با عملکرد خوب و قابل قبولی که داشت به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و انواع و اقسام رکوردها را هم در این بین جابجا کرد. پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت و می‌توانست با تلاش بیشتر و کمی خوش شانسی بیشتر در برخی مقاطع که امتیازات مهمی از دست داد امتیازات بیشتری جمع کند و حتی برای ششمین بار به قهرمانی برسد. تیم خوب سپاهان هم از عملکرد قابل قبولی برخوردار بود و این تیم با محرم نویدکیا مسیر جدیدی را آغاز کرده و رفته رفته پخته‌تر می‌شود و در ادامه این مسیر شرایط خوب و قابل قبولی برای این تیم متصور هستم و آینده این تیم موفقیت است.

وی افزود: تیم‌های خوب دیگری هم در لیگ داشتیم از جمله گل گهر، فولاد، مس رفسنجان و تیم‌های دیگر که عملکرد قابل قبولی داشتند. تیم‌هایی هم در حال سقوط هستند که جای تاسف دارد و امیدوارم این تیم‌ها هم بتوانند با یک برنامه ریزی خوب و مناسب به لیگ برتر برگردند و شاهد حضور دوباره آنها در سطح اول فوتبال باشیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد اتفاقات و حوادث دیدار تراکتور - پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً جای ناراحتی و تاسف دارد این اتفاقاتی که افتاد. من نمی‌دانم چرا یک بار برای همیشه با این مسائل برخورد جدی نمی‌شود تا دیگر شاهد آن نباشیم. یک عده بی فرهنگ و بی خانواده به خودشان اجازه می‌دهند هر کاری بکنند و هر رفتاری نشان دهند تا هم چهره فوتبال را زشت کنند و هم آبروی مردم خوب و شریف آذربایجان را خدشه‌دار کنند. من خودم اصالت آذری دارم و عاشق مردم این شهر هستم و همه آنها را به خوبی و میهمان نوازی می‌شناسند ولی عده‌ای با رفتارهای زشت و شنیع و غیرانسانی دارند چهره زشتی از مردم این خطه منعکس می‌کنند و متاسفانه برخوردی هم با این موارد صورت نمی‌گیرد و بازهم برای چندمین بار شاهد تکرار آن هستیم.

مهدوی ادامه داد: من نمی‌دانم چه اسمی روی آن افراد بگذارم ولی این را می‌گویم که هیچ انسانی روی هموطن خودش سنگ نمی‌ اندازد. اگر آن سنگ ها خدای نکرده حادثه‌ای ایجاد می‌کرد چه کسی می‌خواست جواب بدهد؟ مگر در این سال‌ها کم حادثه در ورزشگاه‌ها داشتیم؟ باید چه اتفاقی بیافتد که نظارت و کنترل بیشتری صورت بگیرد؟

وی در مورد رفتاری که با گل محمدی صورت گرفت، گفت: واقعاً شرمم شد این تصاویر را دیدم. یک مربی با شخصیت و متین و موقر مثل یحیی گل‌محمدی که کسی تا به حال کوچکترین رفتار ناشایستی از او ندیده است چرا باید با این بی حرمتی روبرو شود؟ واقعاً باید قلم شود آن دستی که به روی یحیی گل‌محمدی بلند می‌شود و آن حرکت زشت را انجام می‌دهد؟‌چرا چهار نفر از افرادی که این حرکات را کردند و دوربین‌ها هم واضح آنها را گرفتند را دستگیر نمی‌کنند و برخوردی با آنها ندارند که عبرت بقیه شود؟ واقعاً کار سختی است؟ من نمی‌فهمم این همه سهل انگاری برای چیست؟

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه امید عالیشاه سنگی که به زمین آمده بود را به سمت سکوها برگرداند هم توضیح داد: من حرکت بازیکن را تایید نمی‌کنم و درست نیست ولی یک بازیکن آمده درون زمین فوتبال بازی کند، نیامده سنگ بخورد و این رفتارها بالاخره یک جا صبر آدم را تمام می‌کند و انسان است و صبر و تحملی دارد. آن سنگ اگر به سر عالیشاه برخورد می‌کرد چه کسی پاسخگو بود؟ آن همه سنگ و آب معدنی از کجا وارد ورزشگاه شده بود؟ وقتی از کنترل برگزاری یک بازی عاجز هستند چرا مسئولیت قبول می‌کنند؟

مهدوی ادامه داد: واقعاً از تصاویری که از تلویزیونت پخش شد احساس شرم می‌کنم و دوست ندارم پسرم این صحنه‌ها را ببیند و وقتی می‌خواهد فوتبال تماشا کند به جای یک بازی چنین تصاویری ببیند و شاید دیگر به او اجازه ندهم فوتبال نگاه کند. واقعاً تصاویر بدی بود و تاثیر بدی روی رده‌های سنی پایین‌تر می‌گذارد.

وی در مورد اینکه چه تصمیمی باید برای این بازی گرفته شود، گفت: اول باید افرادی که این کار را کردند را شناسایی و به اشد مجازات محکوم کنند تا عبرت سایرین شود و دیگر شاهد این رفتارها نباشیم. هر حکم سنگینی علیه این افراد بدهند بازهم شاید کم باشد و اینکه باشگاه تراکتور چون مسئول برگزاری بازی بوده باید جریمه سنگینی شود و در مورد نتیجه بازی هم هر حکمی به جز 3 بر صفر داده شود واقعاً خنده دار است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: