کد خبر: ۹۱۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۱۵۹
تیبو کورتوا، دروازه بان رئال به تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی‌اس‌جی واکنش جالبی نشان داد.

طعنه سنگین یک رئالی به پادشگاه PSGبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تمرین امروز رئال مادرید در حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد. تمرینی پرنشاط که رئالی‌ها نشان دادند مهیای بازی فینال لیگ قهرمانان هستند.

تیبو کورتوا دومین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه می‌کند. او سال ۲۰۱۴ بازیکن اتلتیکو بود و از رئال شکست خورد ولی این بار به‌عنوان گلر رئال روبه‌روی لیورپول قرار خواهد گرفت تا شاید اولین قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

کورتوا در مورد شرایط رئال گفت:« ابتدا باید از حمایت هواداران در طول فصل تشکر کنم و برای‌شان پیغامی دارم، ما آماده‌ایم و هر کاری خواهیم کرد تا برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شویم. من یک خاطره تلخ از فینال لیگ قهرمانان دارم و دوست ندارم تکرار شود. خوشبینم این بار بتوانم قهرمانی را تجربه کنم.»

بهترین گلر دنیا:« این نتیجه سال‌ها تلاش است. دو سال است در بهترین فرم قرار دارم و سیوهای کلیدی داشته‌ام اما مهم‌تر از هر چیزی پیروزی تیم است. وقتی تیم برنده می‌شود، درخشش من هم بیشتر به‌چشم می‌آید. این یکی از بهترین فصول فوتبالی من بود. نمی‌توانم بگویم بهترین گلر دنیا هستم و انتخاب سخت است.»

سخت‌ترین بازی در راه فینال:« بازی برگشت با سیتی واقعا به یادماندنی بود. در مراحل حذفی امسال باورنکردنی بودیم و به فینال رسیدیم. بازی برگشت برابر چلسی خوب نبودیم ولی بازی برگشت با سیتی همه چیز خاص بود، به خصوص حمایت هواداران که حیرت انگیز بودند.»

طعنه سنگین یک رئالی به پادشگاه PSG

تمدید امباپه با پی‌اس‌جی:« هر بازیکنی برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد و باید احترام گذاشت. او تصمیم گرفت در پاریس بماند ولی من برای رسیدن به پیراهن رئال حاضر بودم بمیرم.»

کلید برتری بر لیورپول:« لیورپول تیم بزرگی است و بسیار خوب و پرفشار بازی می‌کند. به‌شدت پرس می‌کنند و برابر این تیم باید خوب دفاع کرد. آنها از زمین حریف شروع  به دفاع می‌کنند و مدافعان‌شان تا نزدیک مرکز زمین جلو می‌آیند. باید از این فاکتور به سود خودمان استفاده کنیم.»

یک فصل فوق العاده:« در شروع فصل سه گل از لوانته خوردیم و در پایان همین باعث شد جایزه بهترین گلر فصل را ز دست بدهم(می‌خندد). باید با ایده‌های آنچلوتی خودمان را وفق می‌دادیم و کمی زمان برد. وقتی این مشکل برطرف شد، بازی‌مان نظم و ثبات پیدا کرد و توانستیم قهرمان لالیگا و سوپرکاپ شویم. حالا هم در فینال لیگ قهرمانان هستیم.»

طعنه سنگین یک رئالی به پادشگاه PSG

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: