کد خبر: ۹۱۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۳۸۲
نماینده ولی فقیه در استان روز چهارشنبه، چهارم خرداد ۱۴۰۱ را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.

اعلام عزای عمومی در آبادان و خرمشهربه گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما: نماینده ولی فقیه در استان روز چهارشنبه، چهارم خرداد ۱۴۰۱ را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.

در پی حادثه اندوه بار ریزش ساختمان متروپل آبادان حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در پیامی ضمن تسلیت درگذشت جان باختگان حادثه به مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر اعلام کرد:  فردا، چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ در آبادان و خرمشهر عزای عمومی خواهد بود.  

وی روز گذشته در پیامی رخداد غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به فوت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد را به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت گفت و برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این پیام، پی‌گیری سریع و بدون ملاحظه عوامل و موجبان حادثه را از سوی مسئولان ذی ربط ضروری خواند و تاکید کرد: شناسایی موارد مشابه چه در استان و چه در سایر نقاط کشور برای پیشگیری از تکرار این حوادث تلخ مطالبه عمومی است که امید است به تسویف و فراموشی سپرده نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: