کد خبر: ۹۱۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۷
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ معتقد است که در حال حاضر ساعت ۱۷ زمان مناسبی برای پایان طرح ترافیک در تهران است.

ساعت اجرای طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ معتقد است که در حال حاضر ساعت ۱۷ زمان مناسبی برای پایان طرح ترافیک در تهران است.

با شیوع کرونا در تهران، ساعت و نحوه اجرای طرح ترافیک دستخوش تغییرات بسیاری شده و حتی مدت‌ها نیز اجرای آن متوقف شد. با فروکش شدن کرونا در سال‌جاری نیز در نهایت ساعت پایان طرح ترافیک کاهش پیدا کرده و به ساعت ۱۷ رسید. زمانی که پیش‌بینی می‌شد در نیمه اول سال ساعت اجرای آن افزایش هم پیدا کند، اما تاکنون خبری از این افزایش ساعت نشده و طرح ترافیک تهران از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ۱۷ ادامه دارد.

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران و اینکه آیا پلیس موافق این ساعت است یا خیر؟ گفت:‌ فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعت طرح ترافیک وجود ندارد و پلیس هم موافق ساعت اعلام شده است.

وی درباره اینکه آیا با توجه به وضعیت ترافیک ساعت ۱۷ زمان مناسبی برای پایان طرح است، گفت: ما ضرورت نمی‌دانیم که این ساعت تغییر کند و نظراتمان را هم در این خصوص اعلام کرده‌ایم و اگر ضرورتی پیدا کند و نیاز به افزایش یا هرنوع تغییری در ساعات باشد، حتما آن را اعمال خواهیم کرد.

 

براساس اعلام شهرداری تهران در حال حاضر ساعت آغاز اجرای طرح ترافیک ۶:۳۰ صبح بوده و پایان آن نیز ساعت ۱۷ خواهد بود. همچنین ساکنان محدوده‌های ترافیکی می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: