کد خبر: ۹۱۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۹
گیتس ، که اکنون چهارمین فرد ثروتمند جهان با دارایی خالص ۱۲۵ میلیارد دلار است، در پلت فرم ردیت اعلام کرد که صاحب هیچ ارز دیجیتالی نیست.

چرا بیل گیتس صاحب هیچ ارز دیجیتالی نیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از روزیاتو: بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت، طرفدار ارزهای دیجیتال نیست.

گیتس ، که اکنون چهارمین فرد ثروتمند جهان با دارایی خالص ۱۲۵ میلیارد دلار است، در پلت فرم ردیت اعلام کرد که صاحب هیچ ارز دیجیتالی نیست.

بیل گیتس می گوید:

«من دوست دارم روی چیزهایی سرمایه گذاری کنم که خروجی ارزشمندی دارند. ارزش شرکت ها بر اساس نحوه تولید محصولات عالی است. ارزش کریپتو دقیقاً همان چیزی است که شخص دیگری تصمیم می‌گیرد فرد دیگری برای آن بپردازد تا مانند سایر سرمایه‌گذاری‌ها به جامعه اضافه نشود.»

جنون بیت کوین!

گیتس قبلاً نسبت به بیت کوین تردید داشت. این میلیاردر نگرانی خود را در مصاحبه ای در ماه فوریه با بلومبرگ، نسبت به گرفتار شدن مردم عادی در جنون بیت کوین ابراز کرد. او احتمالاً توجیهی منطقی در این مورد دارد.

بازار کریپتو پس از سقوط استیبل کوین TerraUSD در هفته گذشته در حال سقوط است و سایر ارزهای دیجیتال را با خود به پایین می کشاند. بیت کوین در این ماه ۲۷ درصد و اتریوم ۳۶ درصد کاهش یافته است.

او در ماه فوریه گفت:

«اگر پول کمتری نسبت به ایلان ماسک دارید، احتمالاً باید مراقب باشید!»

بیل گیتس در طول AMA به طیف وسیعی از موضوعات پرداخت. او مجدداً تئوری توطئه عجیب و غریب کاشت ریزتراشه‌ها از طریق واکسن‌ها در سر مردم و ردیابی آنها را رد کرد.

او گفت:

«چرا من می خواهم بدانم مردم کجا هستند؟ اصلا با این اطلاعات چه کار کنم؟»

در مورد اینکه آیا میلیاردرها باید مالیات بیشتری بپردازند، گیتس، که قبلا گفته بود مالیات بیشتری خواهد پرداخت، هشدار داد که افزایش بیش از حد ممکن است منجر به فرار مالیاتی بیشتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: