کد خبر: ۹۱۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۳۴۷
روزنامه خراسان در یادداشتی به ادبیات منشوری «علی صادقی»، بازیگر طنز سینما و تلویزیون در یک لایو اینستاگرامی اعتراض کرد.

به گزارش خبرداغ ، روزنامه خراسان در یادداشتی به ادبیات منشوری «علی صادقی»، بازیگر طنز سینما و تلویزیون در یک لایو اینستاگرامی اعتراض کرد.

 

جمله منشوری علی صادقی در لایو اینستاگرام

در بخشی از این یادداشت آمده:

* ویدئویی از لایو «علی صادقی» در یک کلاس اول دبستان و شوخی منشوری‌اش با یک دانش‌آموز در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد. او در این ویدئو می‌گوید: «شاید باورتون نشه، اومدم دبستان، نگاه کنین... با جوجوهای ناز»، سپس دوربین را به سمت یکی از دانش‌آموزان می‌گیرد و به شوخی می‌گوید: «چطوری سکسی؟» و آن دانش‌آموز هم برای «صادقی» دست تکان می‌دهد.

* استفاده از برچسب‌های جنسی حتی برای شوخی یا به عنوان تعریفی از کودک بسیار آسیب‌زاست چرا که کودک به احتمال زیاد خواهان دانستن معنای کامل آن بوده و ممانعت خانواده از پاسخ درست ممکن است کودک را حریص‌تر کند و برای دانستن پاسخ کامل‌تر او را به سمت فضای‌مجازی و جست وجو در اینترنت یا پرسش از همسالان سوق دهد.

* در این شرایط، کودک متاسفانه معمولا پاسخ‌هایی غلط یا فراتر از سن دریافت می‌کند و کار برای خانواده سخت‌تر می‌شود. پس بهتر است علاج واقعه را قبل از وقوع کرد و درخصوص صفات استفاده شده درباره کودکان سنجیده‌تر عمل کردچرا که آشنایی با مسائل جنسی در سنین کم  ممکن است باعث ترس و اضطراب شدید کودک شود یا از طرف دیگر باعث هوشیاری جنسی زودتر و بلوغ جنسی زودرس شود.

* استفاده از برچسب‌های جنسی ولو ناهوشیارانه و بدون هیچ قصد و غرض خاصی می‌تواند کودک را به سمت توجه به صفات ظاهری سوق دهد و پایه گذار نوعی توجه‌طلبی و جلب توجه با اندام و صورت در آینده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: