کد خبر: ۹۱۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: از ما 7 امتیاز بیرون زمین خارج شد، اما ما در زمین حق‌مان را می‌گیریم.

گلزاری:‌ قرعه 300 بازی به اسم من افتاد/ حق‌مان را در زمین می‌گیریم!به گزارش خبرداغ ، مهران گلزاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی گل گهر سیرجان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت:  فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند. برنامه ریزی ما این بود که برنده از میدان خارج شدیم. در نیمه اول مس رفسنجان بیشتر صاحب موقعیت بود. اما در نیمه دوم تیم ما بهتر ظاهر شد و خدارا شکر با برد از زمین خارج شدیم.

وی پیرامون ثبت رکورد 301 مسابقه برای گل‌گهر سیرجان  عنوان کرد: فکر می‌کنم باشگاه گل‌گهر در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی تفاوت زیادی با بسیاری از باشگاه‌ها دارد. نگاه آنها بلند مدت و حرفه‌ای است. باید از باشگاه و همه بازیکنان که این رکورد را تبریک گفتند، قدردانی کنم. این را هم بگویم خیلی‌ بازیکنان دیگر در گل‌گهر زحمات زیادی کشیدند. قرعه به اسم بنده افتاد که 300 مسابقه در این تیم به میدان بروم و لیگ برتر بازی کنم.

کاپیتان گل‌گهر سیرجان درباره اهمیت حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: حضور هواداران جو ورزشگاه را لذتبخش می کند. اصلاً مزه فوتبال به حضور این عزیزان است. فکر می‌کنم در این مدت شیوع کرونا که هواداران به خاطر پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه حاضر نبودند، نه آنها پای گیرنده‌ها از بازی لذت بردند نه ما که در زمین حاضر بودیم. 

وی درباره درگیری بازیکنان حین بازی دربی کرمان، تصریح کرد:‌ مورد خاصی نبود. کی‌روش روی یکی از بازیکنان برخورد و داور خطا اعلام کرد. این باعث درگیری دو تیم شد. این جور موارد در فوتبال طبیعی است و مسئله عجیبی نیست. 

گلزاری درباره تقابل تیمش با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر،  اظهار داشت:‌ تیم‌های آقای مهاجری فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند. از وقتی او هدایت نفت را به عهده گرفته، این تیم نتایج بهتری گرفته و امتیازات بیشتری کسب کرده است. اما نباید فراموش کرد ما هم گل‌گهر هستیم. از ما 7 امتیاز بیرون زمین خارج شد، اما ما در زمین حق‌مان را می گیریم. می خواهیم با کسب رتبه چهارمی در لیگ برتر نشان بدهیم حق و جایگاه ما بالاتر است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: