کد خبر: ۹۱۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
- لیورپول شب گذشته با پیروزی مقابل چلسی در ضربات پنالتی موفق شد در فینال رقابت های جام حذفی انگلیس موسوم به FA Cup به قهرمانی برسد و بدین ترتیب این جام را به عنوان دومین جام این فصلش پس از جام اتحادیه به دست بیاورد و بالای سر ببرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: یورگن کلوپ اکنون برای اولین بار در جام حذفی انگلیس به قهرمانی رسیده است و تبدیل به اولین سرمربی آلمانی تاریخ شده است که این جام را می برد. همچنین یورگن کلوپ با قهرمانی در رقابت های جام حذفی انگلیس، اکنون تمام جام های ممکن را در طول دوران حضورش در لیورپول به دست آورده است و دیگر جامی باقی نمانده که این سرمربی آلمانی حداقل یک بار آن را نبرده باشد.

 

پس از سر الکس فرگوسن، کلوپ دومین کسی است که به عنوان سرمربی، تمام جام های ممکن را با یک تیم در انگلیس فتح می کند. فرگوسن با شیاطین سرخ در تمامی جام ها به قهرمانی رسیده بود و اکنون کلوپ هم این کار را تکرار کرده است و در تمامی تورنمنت های ممکن حداقل یک بار به قهرمانی رسیده است.

در آغوش کشیدن جام قهرمانی FA Cu در هواپیما

یورگن کلوپ در راه بازگشت از لندن به بندرلیورپول، جام قهرمانی FA Cup را در هواپیما در آغوش کشید و یک عکس یادگاری جالب با آن گرفت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: