کد خبر: ۹۱۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۲
سیدجواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای تنظیم بازار، واردات خودرو به کشور با پایه ۷ تا ۲۰ هزار دلار صورت خواهد گرفت.

نماینده مجلس: واردات خودرو با پایه ۷ تا ۲۰ هزار دلار صورت می‌گیرد / در صورت تصویب دولت، همه افراد با اعلام منشاء ارز خود و تایید بانک مرکزی، می‌توانند خودرو وارد کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از صداو سیما: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای تنظیم بازار، واردات خودرو به کشور با پایه ۷ تا ۲۰ هزار دلار صورت خواهد گرفت.

سیدجواد حسینی کیا امروز (یکشنبه) در حاشیه جلسه کمیسیون صنایع با معاونان وزارت صمت، افزود: آیین نامه واردات خودرو در دولت در حال نهایی شدن است و نگاه بر این است که واردات خودرو از خودرو‌هایی با پایه ۷ هزار تا ۲۰ هزار دلار صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به متناسب نبودن عرضه و تقاضای خودرو در کشور و ضرورت واردات خودرو برای تامین نیاز مصرف کنندگان، افزود: در صورت تصویب آیین نامه واردات خودرو در دولت، همه افراد با اعلام منشاء ارز خود و تایید بانک مرکزی، می‌توانند اقدام به واردات خودرو کنند.

حسینی کیا همچنین با تاکید بر حرکت خودروسازان کشور به سمت تولید خودرو‌های با کیفیت، گفت: رقابت پذیربودن، صادرات محوری و ارزان بودن قیمت خودرو از نکات مهمی است که مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید دارد و این موارد را به خودروسازان نیز اعلام کرده است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: