کد خبر: ۹۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۳۵۵
میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: یارانه تا راه‌اندازی کالابرگ الکترونیکی نقدی پرداخت می‌شود.

رییس سازمان برنامه بودجه: مبلغ واریزی کمک معیشی دولت به زودی قابل برداشت خواهد بود / به محض اعلام فقط یارانه اردیبهشت ماه قابل برداشت است / یارانه تا راه‌اندازی کالابرگ الکترونیکی نقدی پرداخت می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: یارانه تا راه‌اندازی کالابرگ الکترونیکی نقدی پرداخت می‌شود.

سید مسعود میرکاظمی در گفت و گویی درباره آخرین جزییات طرح کالا برگ الکترونیکی افزود: مبلغ واریزی کمک معیشی دولت به زودی قابل برداشت است و تا راه‌اندازی کالابرگ که همان کارت یارانه است، یارانه نقدی پرداخت می‌شود.

میرکاظمی اظهار داشت: یارانه‌ها به دلیل توزیع کالاها با ارز چهار هزار و ٢٠٠ تومان اکنون قابل برداشت نیست و باید قیمت‌گذاری و زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی درباره نحوه برداشت یارانه‌های واریزی دو ماه اردیبهشت و خرداد در حساب افراد مشمول تصریح کرد: به محض اعلام فقط یارانه اردیبهشت ماه قابل برداشت است.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: کالابرگ الکترونیک در واقع کارت یارانه‌ایی است که در حساب کارت بانکی افراد است و امکان خرید کالای مورد نظر را فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: کالابرگ الکترونیکی در همان حسابی از مردم است که یارانه واریز می شود و محدود به خرید کالاهای اساسی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: