کد خبر: ۹۱۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۲
نماینده تام الاختیار دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در سازمان غذا و دارو ضمن بازدید از زیر ساخت ها و حوزه های مرتبط با بهداشت و سلامت جزیره کیش، بررسی ظرفیت های موجود را در دستور کار خود قرار داد.

بازدید مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد از زیرساخت های جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محبوبه حقیقی دبیر شورای راهبردی سلامت شورایعالی مناطق آزاد با هدف بازدید و بررسی زیرساخت های کیش و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در حوزه بهداشت و درمان این منطقه، به جزیره کیش سفر کرده است.

حقیقی در سفر خود به جزیره کیش ابتدا با حضور در آزمایشگاه غذا و دارو این منطقه، فرایند کنترل کیفیت محصولات سلامت محور وارداتی و تولیدی توسط اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو و همچنین خدمات بهداشتی درمانی مرکز توسعه سلامت کیش را مورد بررسی قرار داد.

مشاور دبير شورايعالي مناطق آزاد در حوزه سلامت و امور پزشكي، در روند بررسی چالش های پیش رو و استفاده بهینه از فرصت های موجود در منطقه آزاد کیش؛ نشست هم اندیشی با مسولان این حوزه برگزار کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: